Gå til innhold

Hva kan dette være?

Anbefalte innlegg

Gjest (Anonymous)

I de siste dagene har jeg kjent noe smerte ca. 8cm til høyrer fra navlen, vanrett og litt ned. Var hos lege i går og han sa at blindtarmen lå i dette området. Jeg skulle komme igjen om det ikke gav seg etter ei tid. Skulle faste i natt, i tilfelle forverring og om operasjon skulle bli nødvendig. Men dette er en veldig merkelig ømhet eller ubehag. Noen ganger når jeg hoster og nyser, spesielt på morgenen, føles det som om noe liksom revner ca. en cm inni magen, smerten varer ei lita stund for så å bli borte. Det er også noe ømt om jeg trykker på dette stedet. Føler meg så urolig p.g.a dette, tenker på kreft og alt mulig. Var fortvila når jeg våknet i dag også og at det ikke hadde forsvunnet. Har tatt litt situps i det siste uten noe oppvarming, kan det ha sammmenheng med det? Hva skal jeg gjøre videre mener du?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/37692-hva-kan-dette-v%C3%A6re/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Du spør vel om det kan være noe med underlivet siden du henvender deg til forum for gynekologi. Eggstokkcyster kan en sjelden gang gi smerter hvis de sprekker eller tvinner seg rundt, noen kan ha smerter omkring eggløsning, men det gir seg gjerne ganske fort.

Kreft gir (dessverre) sjelden smerter. Betennelse i egglederne vil oftest være på begge sider og medføre feber og utflod. Noe med urinveiene kan også gi smerter på anførte plass. Jeg synes du skal søke lege hvis smertene ikke gir seg.

10.905

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...