filiz Skrevet 26. oktober 2001 Skrevet 26. oktober 2001 Jeg er en jente på 24 år som lurer på om det går an å "skaffe eller fikse" tapt jomfruhinne? I så fall hvor ? og vil man da få blod på lakenet hvis eventuelt det går an? 0 Siter
Gjest nyco Skrevet 26. oktober 2001 Skrevet 26. oktober 2001 Ta kontakt med volvat medisinske senter, de fikser det meste inklusive jomfruhinner. Men det koster litt da... 0 Siter
Gjest (Anonymous) Skrevet 26. oktober 2001 Skrevet 26. oktober 2001 Det er ikke alle som blør første gang heller. Jo eldre du er jo mindre blod. I Saudiarabia er det vanlig å operere inn ny jomfruhinne. De kan jo bli drept hvis de ikke er jomfru. 0 Siter
Mette Moen, Gynekolog Skrevet 31. oktober 2001 Skrevet 31. oktober 2001 Ja, det går an å sy det litt sammen, søk en privat plastikk-kirurg. Om de vil gjøre det, vet jeg ikke. Jeg vet heller ikke om man kan garantere at det kommer blod ved neste samleie. Vi har ikke erfaring med slike inngrep i vår del av verden. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.