tonil Skrevet 26. oktober 2001 Del Skrevet 26. oktober 2001 Hei. Jeg er gravid i uke 32+0. De siste dagene har jeg hatt en god del hodepine, som jeg da selvfølgelig begymrer meg for. Hodepinen er der stort sett når jeg våkner om morgenen. Jeg har også merket at det er et sted i hodet på høyre side som er øm når jeg ligger med den siden ned i puten. Men når jeg tar der om dagen så kan jeg ikke merke ømheten i noen grad. Muligens bitte litte grann. Kan nevne at jeg er 40% sykmeldt grunnet bekkeøsning. Jobber 4,5 t om dagen, og sitter da 95% av tiden foran dataskjermen. På grunn av en del vann i benene var jeg til ekstra kontroll og målte blodtrykk og urin i forrige uke. De prøvene var helt fine. Skal også til jordmor til onsdag. Kan også opplyse om at jeg er veldig overvektig, men ikke spesielle helseplager utenom mild astma som holdes i sjakk av pulmicort 100mg. Var aktiv og trente 3 dager ukentlig de siste 6 månedene før svangerskapet og også de første 4 mnd. av svangerskapet, sluttet på grunn av bekkenløsning. Hva tror du denne hodepinen kan skyldes?? Med vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/37699-hodepine/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trine Endsjø, jordmor Skrevet 26. oktober 2001 Del Skrevet 26. oktober 2001 Det er ikke så lett å vite hva hodepinen din kan komme av, men jeg tviler sterkt på at den har sammenheng med det mange frykter i svangerskapet, svangerskapsforgiftning. Så lenge blodtrykket ditt er greit og du ikke har proteiner i urinen, er det nok mest nærliggende at hodepinen kommer av andre årsaker. At du våkner med smerter i hodet, er litt spesielt. De fleste har det verst om kvelden og er bedre om morgenen. Siden du også føler at du er øm på den ene siden av hodet, synes jeg du skal ta opp problemet med din lege. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/37699-hodepine/#findComment-143173 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.