Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Marthe80

Jeg har vært sammen med kjæresten i ca ett år. Han er en flott mann, og han snakket veldig mye om utroskap, damer som gikk bak ryggen på kjærestene sine, og hvor mye han mislikte dette i begynnelsen av forholdet. Det gjorde meg litt mistenkelig. Etter noen mnd kom jeg over facebooken hans hvor jeg så meldinger til flere andre damer. Flørte/sex meldinger. Til x kjærester og til ett par damer han hadde kommet i kontakt med på byen etter at vi ble sammen.

Jeg gjorde det slutt, men tok han tilbake etter mye frem og tilbake.

De siste årene har han fått litt mage, han er fremdeles flott men han trenger tydeligvis bekreftelser på at han fremdeles er attraktiv siden han har vært en slik "damemagnet" tidligere.

Forrige helg var vi ute på byen og vi treff en singel bekjent av han. Kjæresten ble ganske full. Plutselig sa han til kompisen "se rumpa på hun der" og lo og blinket, det var en veldig tynn dame. (kompisen liker visst veldig tynne damer) til meg sa han at han bare kødder litt med kompisen.

Dette skjedde flere ganger, "sjekk kløften på hun der da", "se bak deg", "sjekk lårene hennes" osv, kompisen virket null interessert og sa til slutt til meg "hvilken mann er det du har som glaner sånn på andre damer.." jeg ba kjæresten slutte, han bare lo og sa han køddet med kompisen. Jeg synes det var ubehagelig.

Baren vi satt på er en ganske fin og ordentlig bar. Plutselig tar kjæresten av seg på overkroppen. Jeg og kompisen sier at han må ta på seg skjorten igjen, han selv synes dette er veldig festlig, han reiser seg og gjør noen syke hoftebevegelser til musikken, folk ser på han, og det er ikke noe kult. Han tar på seg igjen og etter en stund tar han igjen av seg skjorten. Kompisen (som egentlig bare er en bekjent) sier irritert at vi kommer til å bli kastet ut hvis han ikke kler på seg. Da gjør han det.

Kjæresten sier at det er to damer "der borte" som ser på han hele tiden, han ser bort på de og smiler. Han sier at det er godt å se at damer fremdeles synes han er attraktiv.

Hva synes dere om dette, er det morsomt? er det kvalmt? jeg liker det ikke, og kan bare tenke meg hvordan han er når jeg ikke er tilstede..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/377019-kj%C3%A6restens-oppf%C3%B8rsel/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Morsomt er det ikke. Kvalmt? Nja. Men stappteit? Definitivt! Hadde kjæresten min begynt å kle av seg på et slikt offentlig sted hadde jeg skjemtes! At han titter på andre damer er nå så, det gjør de fleste (og kvinner ser på andre menn), men man trenger da virkelig ikke sitte og kommentere høylydt hvert eneste kvinnfolk man ser!

Gjest Hulderen

Det er lov å titte på andre damer. Men å kommentere dem høylydt i ditt nærver er unødvendig og respektløst.

Den oppførselen hans med å ta av seg på overkroppen og vrikke med hoftene er bare barnslig og kvalmt. Når han tror at kvinner stirrer i en sånn situasjon fordi de er interessert, så er han svært umoden og mangler selvinsikt.

Annonse

Morsomt er det ikke. Kvalmt? Nja. Men stappteit? Definitivt! Hadde kjæresten min begynt å kle av seg på et slikt offentlig sted hadde jeg skjemtes! At han titter på andre damer er nå så, det gjør de fleste (og kvinner ser på andre menn), men man trenger da virkelig ikke sitte og kommentere høylydt hvert eneste kvinnfolk man ser!

Stappteit. Det var et kult uttrykk! Og jeg er helt enig, det finnes ikke unnskyldninger for så til de grader pinlig oppførsel.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...