Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg kan få orgasme ved å gjøre knipeøvelser uten noen annen stimuli. Men jeg tror det er ganske sjeldent, har ikke hørt at noen andre kan det.

Hvordan gjør du dette? Hun jeg har snakket med sitter på senga med beina samlet mens hun gjør det, og det virket nesten som at denne stillingen var en forutsetning for å få det til. For henne.

Gjest Hvordan ellers?

Med den sørgelige stimulien de fleste kvinner her til lands opplever fra partneren sin, så vil jeg hevde at de aller fleste får orgasme så godt som uten ytre stimuli. Vil vi nyte, så må vi sørge for nytelsen selv, og på mest mulig diskret måte ;D

Gjest Jeg kan

Hvordan gjør du dette? Hun jeg har snakket med sitter på senga med beina samlet mens hun gjør det, og det virket nesten som at denne stillingen var en forutsetning for å få det til. For henne.

Jeg trenger ikke ha bena samlet for å få det til, men det er lettere da. Jeg kan ligge eller sitte. Har ikke forsøkt å gjøre det stående. Jeg har faktisk fått det til på en motorsykkel i fart ;-) Som passasjer, selvsagt.

Du har sikkert hørt at kvinner oppfordres til å gjøre knipeøvelser for å forebygge urinveislekasje. Det er slike knipeøvelser jeg gjør, i veldig rask rekkefølge, mens spenningen bygger seg opp. Når jeg merker at jeg skal komme, holder jeg et langt knip. Om du skjønner.

Jeg trenger ikke ha bena samlet for å få det til, men det er lettere da. Jeg kan ligge eller sitte. Har ikke forsøkt å gjøre det stående. Jeg har faktisk fått det til på en motorsykkel i fart ;-) Som passasjer, selvsagt.

Du har sikkert hørt at kvinner oppfordres til å gjøre knipeøvelser for å forebygge urinveislekasje. Det er slike knipeøvelser jeg gjør, i veldig rask rekkefølge, mens spenningen bygger seg opp. Når jeg merker at jeg skal komme, holder jeg et langt knip. Om du skjønner.

Jo, det skjønner jeg. Det er sånn en vanlig orgasme bygges opp også, i hvert fall er det sånn jeg opplever det når jeg driver med favoritthobbyen min med tunga godt plantet opp i ......

Gjest Jeg kan

Jo, det skjønner jeg. Det er sånn en vanlig orgasme bygges opp også, i hvert fall er det sånn jeg opplever det når jeg driver med favoritthobbyen min med tunga godt plantet opp i ......

Å få en tunge godt opp i ... er min favoritthobby også. :-)

Jeg foretrekker det fremfor å måtte gjøre jobben selv. Men knipeøvelser er et godt alternativ når jeg er alene. Og det kan gjøres veldig diskret, som i en kinosal eller i teateret. Jeg våger ikke å gjøre det på bussen, eller andre steder offentlig der folk kan se ansiktet mitt. Jeg vil jo ikke at andre skal gjette noe.

Å få en tunge godt opp i ... er min favoritthobby også. :-)

Jeg foretrekker det fremfor å måtte gjøre jobben selv. Men knipeøvelser er et godt alternativ når jeg er alene. Og det kan gjøres veldig diskret, som i en kinosal eller i teateret. Jeg våger ikke å gjøre det på bussen, eller andre steder offentlig der folk kan se ansiktet mitt. Jeg vil jo ikke at andre skal gjette noe.

Det må være en utrolig grei egenskap å ha! Tar det lang tid? Jeg spør siden de fleste damer trenger både stemning og tid, men da jeg var 18 var jeg sammen med ei som var 23, og hun brukte under ett minutt fra 0 til orgasme (tro meg, jeg tok tiden), men hun var tydeligvis et unntak. Hun var en ekte multiorgasmisk dame, det ble nesten for mye av det gode. Jeg telte 16 stk en kveld. Jeg har ikke for vane og telle eller ta tiden, men jeg ble nysgjerrig etterhvert.

Sorry, sporet litt av, men dette synes jeg er interessant.

Annonse

Gjest Jeg kan

Det må være en utrolig grei egenskap å ha! Tar det lang tid? Jeg spør siden de fleste damer trenger både stemning og tid, men da jeg var 18 var jeg sammen med ei som var 23, og hun brukte under ett minutt fra 0 til orgasme (tro meg, jeg tok tiden), men hun var tydeligvis et unntak. Hun var en ekte multiorgasmisk dame, det ble nesten for mye av det gode. Jeg telte 16 stk en kveld. Jeg har ikke for vane og telle eller ta tiden, men jeg ble nysgjerrig etterhvert.

Sorry, sporet litt av, men dette synes jeg er interessant.

Jeg har skjønt at jeg er priviligert :-)

Nei, det tar ikke lang tid. Er jeg kåt, så kan jeg få orgasme på "no time", enten jeg er alene eller sammen med noen. Er jeg ikke kåt, så trenger jeg litt oppvarming, men ikke så mye. Jeg er også multiorgastisk, kan både få mange og holde på lenge. Men er også fornøyd etter bare en orgasme, jeg er ikke kravstor sånn. Om jeg vil kan jeg ha sammenhengende orgasme lenge (opp til en halv time), men det er det sjeldn jeg orker, jeg blir jo totalt utslitt.

Noe jeg aldri har opplevd er å sprute, så jeg kan ikke alt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...