Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Huba1365381494

Jeg er en gutt i 30 årene som har vært sammen med min kjæreste i flere år. Når vi har sex, sliter jeg med å få utløsning. I løpet av de årene vi har vært sammen har jeg fått utløsning to ganger. Jeg har også tidligere i andre forhold hatt problemer med å få utløsning. Jeg vet ikke hvorfor? Jeg ononerer også og har ingen problemer at det går for meg når jeg gjør dette. Jeg har vurdert om det at jeg ononerer har vært en faktor som har gjort at jeg ikke får utløsning når jeg har samleie. Jeg har derfor i lengre periode stoppet for å sjekke om dette vil føre til at jeg når mitt klimaks, men dette har ikke hjulpet. Jeg er desperat og håper du har noen synspunkter som kan hjelpe meg..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/377216-utl%C3%B8sning/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gro Isachsen, Sexolog

Det kan være ulike årsaker til at du ikke får til å gå av under samleie, såkalt anorgasme. Den vanligste årsaken er at menn tar så hardt i når de onanerer at kroppen venner seg til så kraftig stimulering at det blir umulig å gjenskape friksjon/hastighet/trykk under et samleie. Omlegging av onanimønster slik at det ligner mer på et samleie er da riktig måte å få bukt med anorgasmen.

En annen årska kan være at du spenner deg så kraftig når du har sex at du låser musklene som starter orgasmen. Da kan det hjelpe å være mer bevisst forhold til å slappe av i denne muskulaturen.

Selvsagt kan det også være psykologiske årsaker til anorgasme. Det har jeg ofte støtt på, særlig i tilfeller der det kan være aktuelt å lage barn, og mannen ubevisst ikke føler seg klar til farsrollen.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/377216-utl%C3%B8sning/#findComment-3316419
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...