Gå til innhold

Atrieflimmer

Anbefalte innlegg

Gjest Capri32

Først i oktober var eg til 2.gangs ablasjon for atrieflimmer. Etter 1.gong var resultatet bra/tilfredsstillande i 4 1/2 år. Då tok det seg oppatt. Denne gongen er eg svært nøgd. Ikkje eit einaste anfall så langt. Dvs., eg blir av fleire fortalt at etter ablasjon kan det koma anfall utan at eg merkar det. Dersom det er tilfelle vil det vel likevel kunna merkast om pulsen vert kontrollert t.d. ved handleddet under eit "umerkande" anfall? Pga. svak øyresus som pulserer i takt med hjarta, kan eg når som helst merka om pulsen kjem ut av rytme. Eg registrerer t.d. lett ekstrasystoler. Er det då rett, som enkelte hevdar, at eg kan ha anfall eg ikkje er i stand til å registrera sjølv.?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/377397-atrieflimmer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stig Bruset - Alt. medisin

Atrieflimmer kan gi symptomer i varierende grad og det er riktig at noen ikke merker at de har dette. Vanligvis er pulsen uregelmessig og litt raskere enn vanlig. Noen kan også føle seg tunge i pusten og dårlige når de har flimmer. Det kan være lurt å følge opp med regelmessige kontroller hos legen.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/377397-atrieflimmer/#findComment-3319269
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...