Gå til innhold

gmEXNKNAkROswIU

Anbefalte innlegg

Gjest WLMfOWgGs

Noen tanker rundt Googles Buzz:Det er nteerissant at det er e5pent og benytter seg av andre tjenester og bruker de i streamen. He5per facebook blir integrert etterhvert, men mulig planen er e5 ta over face og fucke de, se5 kan nok se langt etter det. Genialt at det er integrert i gmail og har se5 enkel UI. Gjf8r sosiale nettverk mer tilgjengelig for folk som ikke er se5 tech savvy.At den luker i feeden og finner det du liker og fjerner ting du ikke liker er re5tt. Det er det neste steget i sosiale medier. Inteligente medier som finner de tingene DU liker utifra hvordan du surfer og hva du liker. Er det noen som veit det, se5 er det google. Se5 det har jeg stor tro pe5. Alt for mye stf8y i sosiale medier ne5.Buzz mobil virker bra, og er en direkte konkurent til gowalla og foursquare. Her tror jeg buzz har god sjanse for e5 kapre store markedsandeler. Tjensten pe5 mobil virker etter litt prf8ving ganske stf8dig og nice. Liker godt integreingen med google maps.Jeg liker tanken og ser et potensialet. Spf8rsme5let er om folk kommer til e5 bruke det.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/377485-gmexnknakroswiu/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...