Gå til innhold

Blir det arr nedentil?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg vet ikke, jeg ble både klippet og sydd første gangen, andre gangen rakk de det ikke, men jeg revnet ikke nevneverdig allikevel. Om jeg har arr aner jeg ikke - har ikke sjekket selv og har heller ikke mottatt noen klager. :o) Man har vanligvis veldig godt grokjøtt nedentil heldigvis.

trollemor;o)

Jeg vet ikke, jeg ble både klippet og sydd første gangen, andre gangen rakk de det ikke, men jeg revnet ikke nevneverdig allikevel. Om jeg har arr aner jeg ikke - har ikke sjekket selv og har heller ikke mottatt noen klager. :o) Man har vanligvis veldig godt grokjøtt nedentil heldigvis.

aaaaaaauuuuuuu!! Det vrenger seg i nedre region når jeg leser det du skriver...jeg grøsser og tenker at det var ei lykke på jord at jeg ikke kunne føde barn:-)

Gjest Been there done that

aaaaaaauuuuuuu!! Det vrenger seg i nedre region når jeg leser det du skriver...jeg grøsser og tenker at det var ei lykke på jord at jeg ikke kunne føde barn:-)

Man er så mørbanket der nede uansett at man kjenner det ikke.. Husker ikke om man får bedøvelse. Det vondeste var utpressingen, da kjentes det ut som en melon som MÅTTE ut. Samt at jeg hadde sterke etterrier sist gang, og lovte meg selv at jeg skulle ta med smertestillende selv neste gang....:)

Nja. Individuellt, samt at hud/muskler "Kjøtt" i dalstroka innafor har lettere og raskere for å heles. Antakelig fordi man SKAL føde barn.

Jeg sprakk litt med nr 1, han var nesten fem kilo! Men jeg merket ikke noe som helst etter ørti timer med rier. Da var det så greit med det meste at man kunne lempa meg ut av vinduet i fjerde etasje, jeg hadde vært like blid i alle fall... ;0P Og så fikk jeg noen sting, de var hovne i en uke og etter det har jeg aldri merka noe gæli hverken slik eller sånn.

Men knipeøvelser og bekkenbunnsøvelser er viktig!

Gjest jernstang

Jeg spurte kjæresten min som vet mer om hvordan det ser ut der nede enn jeg gjør og han sier han ikke har lagt merke til noe arr der nede. Han er også behjelpelig med shaving der av og til og burde ha sett det for å si det slik :) Jeg husker jeg kjente arret selv en god stund etter fødsel da jeg dusjet. Husker ikke når det forsvant jeg, den hovenheten i arret.

Annonse

''Det vrenger seg i nedre region når jeg leser det du skriver...jeg grøsser og tenker at det var ei lykke på jord at jeg ikke kunne føde barn:-)''

*hehe* Det øyeblikket da ungen skled ut var jo det beste ved hele fødselen, åpningsriene var tusen ganger verre! :o) Selve klippet kjentes ikke i det hele tatt, jordmor klipper jo akkurat når man er på toppen av en ri og da er man så bedøvd av smerte uansett at man ikke kjenner det.

Bedøvelsessprayen de brukte før de sydde derimot... Den sved!

''Det vrenger seg i nedre region når jeg leser det du skriver...jeg grøsser og tenker at det var ei lykke på jord at jeg ikke kunne føde barn:-)''

*hehe* Det øyeblikket da ungen skled ut var jo det beste ved hele fødselen, åpningsriene var tusen ganger verre! :o) Selve klippet kjentes ikke i det hele tatt, jordmor klipper jo akkurat når man er på toppen av en ri og da er man så bedøvd av smerte uansett at man ikke kjenner det.

Bedøvelsessprayen de brukte før de sydde derimot... Den sved!

Hehe sånne beskrivelser høres så fæle ut. Det man ikke greier å formidle, som må oppleves, er det at man blir så "høy" underveis. Det er ikke smerter som i å skade seg.

Og følelsen etterpå når man er i mål. Det er så¨FIIIINT, og så drukner akkurat det i blødd`n gøts historier.

trollemor;o)

Man er så mørbanket der nede uansett at man kjenner det ikke.. Husker ikke om man får bedøvelse. Det vondeste var utpressingen, da kjentes det ut som en melon som MÅTTE ut. Samt at jeg hadde sterke etterrier sist gang, og lovte meg selv at jeg skulle ta med smertestillende selv neste gang....:)

Er overlykkelig over å ha fått tre fantastiske barn uten smerte. Eller... det blir feil å si, det har vært smertefull venting. En går i en boble og setter livet på vent i ventetiden. Blir det i morgen, eller blir det om et halvt år? Det er uutholdelig og jeg misunner ikke de som setter igang med adopsjon i dag.... det tar bare lenger og lenger tid for hvert år virker det som. Så begge måter har sin sjarm og sin "larm"

Gjest Been there done that

Er overlykkelig over å ha fått tre fantastiske barn uten smerte. Eller... det blir feil å si, det har vært smertefull venting. En går i en boble og setter livet på vent i ventetiden. Blir det i morgen, eller blir det om et halvt år? Det er uutholdelig og jeg misunner ikke de som setter igang med adopsjon i dag.... det tar bare lenger og lenger tid for hvert år virker det som. Så begge måter har sin sjarm og sin "larm"

''Er overlykkelig over å ha fått tre fantastiske barn uten smerte. Eller... det blir feil å si, det har vært smertefull venting. En går i en boble og setter livet på vent i ventetiden. Blir det i morgen, eller blir det om et halvt år? Det er uutholdelig og jeg misunner ikke de som setter igang med adopsjon i dag.... det tar bare lenger og lenger tid for hvert år virker det som. Så begge måter har sin sjarm og sin "larm"''

Ja det er sant. Høres ut som det kan ta fem år nå i adopsjonskø. Det er lenge, og er sikkert en prøvelse for de som venter.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...