Gå til innhold

operasjonsarr i ansiktet

Anbefalte innlegg

Gjest Mamman til lillegutt

Jeg har en sønn som for noen uker siden ble operert for dobbelsidig leppespalte. Det er hans andre operasjon. Første gangen ble arret en fin tynn linje fra nesen ned mot leppa og det så veldig naturlig ut. Men nå tok de opp det arret og laget to nye arr. Jeg synes disse arrene er brede og klumpete og trekker i leppa. Jeg har fått tips fra en hudpleier om å massere arrene flere ganger daglig med en E-vitaminolje. Jeg har kjøpt en mild olje på helsekosten som jeg masserer med, da kan jeg kjenne harde klumper inne i arrene.

Mitt spørsmål er om det er noe jeg kan gjøre for å bedre helingen av arrvevet? Bør jeg fortsette med å massere med oljen eller skal jeg la arrene være helt i ro?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/377522-operasjonsarr-i-ansiktet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...