Gjest Mamman til lillegutt Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 Jeg har en sønn som for noen uker siden ble operert for dobbelsidig leppespalte. Det er hans andre operasjon. Første gangen ble arret en fin tynn linje fra nesen ned mot leppa og det så veldig naturlig ut. Men nå tok de opp det arret og laget to nye arr. Jeg synes disse arrene er brede og klumpete og trekker i leppa. Jeg har fått tips fra en hudpleier om å massere arrene flere ganger daglig med en E-vitaminolje. Jeg har kjøpt en mild olje på helsekosten som jeg masserer med, da kan jeg kjenne harde klumper inne i arrene. Mitt spørsmål er om det er noe jeg kan gjøre for å bedre helingen av arrvevet? Bør jeg fortsette med å massere med oljen eller skal jeg la arrene være helt i ro? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/377522-operasjonsarr-i-ansiktet/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.