Gå til innhold

Kjønnsykdom??Kan noen please hjelpe meg?

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg er ganske bekymret fortiden.Jeg er en 21 år gammel jente.Jeg har vært til gynekolog en gang i mitt liv og har hatt fast partner nå i 4 år.Dette tok slutt for ca 6mnd siden,og jeg har nå hatt ny sex partner i 3mnd.Jeg har i det siste oppdaget noe veldig ekkelt rundt skjede åpningen,nederst mot anus,noe som jeg aldri før har hatt.Det ser ut som tørr,sprukket hud samtididg som det heller virker som det kan være noe annet.Partneren min har også oppdaget noe på penisen sin.Det ser ut som sprukket boblet hud,samtidig som det ser ut som liten utvekst på strengen.Jeg er veldig redd for at dette kan være noe farlig,da det er ubehagelig.

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...