Gå til innhold

ujevne ører etter fjerning av brusk for neseplastikk

Anbefalte innlegg

Gjest Mina21

Hei, etter en neseskade måtte jeg ta nese rekonstruksjon og kirurgen måtte bruke brusk fra det ene øret (fra øreskålen).Ørene mine ser nå ujevne ut pga brusken som ble fjernet fra det ene øret (øreskålen i det opererte øret har nå merkbart mindre dybde enn den i det andre øret).Er løsningen å fjerne samme mengde brusk fra det andre øret, slik at de blir symmetriske ? Eller finnes det andre løsninger? Jeg liker å sette opp håret mitt og dette plager meg veldig. På forhånd takk.

Fortsetter under...

Dr med Morten R Kveim, Plastisk kirurg

Hvis du er fornøyd med det opererte øret, høres det ut som en god løsning å fjerne tilsvarende fra det andre. Det høres jo ut som om du selv kunne tenke deg dette. Alternativet vil komme an på hvordan det nå operert eøret ser ut.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...