Gå til innhold

Tarmproblemer

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym bruker

Jeg er en 48 år gammel kvinne. I en tid har jeg vært plaget med smerter i epigastriet, og vekslende avføringsvaner. Det kjennes oftest ut som jeg ikke får tømt tarmen, og når det først løsner er det store mengder, og det er smertefullt. Jeg var til en coloskopi. Det var ikke noe spesielt å se, men det ble tatt vevsprøver, og .sitat:"multiple tykktarmslimhinnebiopsier med lett fokal lymfoide agregat i inerstitielt vev uten tegn til ulcerasjon, kryptabcess, granulom, atypi eller malignitet, forandringen virker uspesifikk i dette stadiet" Jeg ville gjerne ha et råd om hvordan forholde meg til dette. Jeg tror jeg forstår at det er en slags inflammasjonsreaksjon, autoimmun? Skal det følges opp på noen måte? Jeg er forøvrig frisk, men har psoriasis.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/377675-tarmproblemer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...