Gå til innhold

Diskfragmentering - hvor mange runder/tid?

Anbefalte innlegg

Gjest grete77

Jeg har satt i gang diskfragmentering på min bærbare maskin, og jobber og jobber uten å bli ferdig. Den har stått på over 1 døgn nå, og er på runde nr 10?! Jeg tror jeg har kjørt diskfragmentering før på denne, men er usikker (maskina er ca 2 år). Hvor lang tid kan man regne med at dette tar, og er det noen som vet hvor mange "runder" den skal igjennom(eller varierer dette)?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/377703-diskfragmentering-hvor-mange-rundertid/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det hender at det innebygde defrag-programmet får hikke, og da kan det holde på til du stopper det. :D Det er IKKE meningen det skal holde på et døgn, uansett størrelse på harddisk eller hvor lenge det er siden du gjorde jobben sist.

Google, så finner du garantert et defrag-program som fungerer bedre. Noen er liketil gratis.

Gjest grete77

Det hender at det innebygde defrag-programmet får hikke, og da kan det holde på til du stopper det. :D Det er IKKE meningen det skal holde på et døgn, uansett størrelse på harddisk eller hvor lenge det er siden du gjorde jobben sist.

Google, så finner du garantert et defrag-program som fungerer bedre. Noen er liketil gratis.

Takk for tipsene. Fant et gratisprogram og da var det unnagjort på et par timer :)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...