Gå til innhold

Straff fra venner ang utroskap

Anbefalte innlegg

Hvis man har samme innstilling til verdien av vennskap som du har, så blir det nok dessverre mye sladder, ja...

Jeg har ikke det. Jeg bare registrerer at det er ganske mange som har det. Bare se deg rundt, og lytt til samtalene rundt bordet i kantina. Sånn er det, og det er det vi må forholde oss til. Jeg har bare gode venner, jeg. Og mange hemmeligheter:)

Fortsetter under...

• Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

6

• trollemor;o)

5

• tonie

5

• løvinne71

4

trollemor;o)

Jeg ville rett og slettsendt en melding til alle sammen og fortalt hvor uendleig skuffet du er over denne dama som ikke kunne holde på en hemmelighet, men som har videreformidlet alt å en feilaktig måte. Skriv at de kan tro hva de vil, men at du syns oppførselen deres er alt annet enn voksen. OM de erinteresserti videre vennskap kan de ta kontakt å få din versjon, hvis ikke er vennskapet over.

Kanskje litt drastisk, men jeg syns det er litt dumt at slikt bare skal forbigåes i stillhet. Du sitter igjen som taperen mens det egentlig er de som er taperne. De er voksne, men har enda ikke lært å oppføre seg deretter. Kanskje på tide at noen setter de på plass?

trollemor;o)

Du må være ny her om du trodde du skulle få noe støtte.

Alle kvinner på DOL fikk seksuell lyst samtidig med gifteringen. Denne lyst har siden utelukkende rettet seg mot ringens giver.

Igjen og igjen og igjen er du uproff uproff uproff. Helt utrolig!!!!

Jada, jeg vet at du driter i hva jeg menre om deg, men jeg syns ikke noen er tjent med å ha slike profesjonelle "leger" som deg her på DOL.

trollemor;o)

Jeg synes nå det er greit å bevare en viss moral, jeg da. Den dagen folk synes det er helt topp å ødelegge ekteskap og stjele andres menn og koner tror jeg vi er litt ute av kurs.

Folk skal snakke litt dritt når noen gjør sånt. Det er sunt. Og så skal de tilgi, og så skal de trøste når det går i stykker igjen:)

Som oftest er det de som er gift som innleder forhold til single...

Det starter med litt forsiktig flørt og den single får forhåpninger om kirkeklokker, men sitter som oftest igjen med knust hjerte.

Annonse

Jeg har ikke det. Jeg bare registrerer at det er ganske mange som har det. Bare se deg rundt, og lytt til samtalene rundt bordet i kantina. Sånn er det, og det er det vi må forholde oss til. Jeg har bare gode venner, jeg. Og mange hemmeligheter:)

Selvsagt er det vanlig at folk sladrer, men da hovedsakelig om ting som gjelder mere perifere bekjente, og som ikke nødvendigvis er så alvorlige.

Men dette er, etter min oppfatning, noe ganske annet enn å gjenfortelle / sladre om noe en nær venninne har fortalt deg i fortrolighet. Særlig dersom du vet at sladderen kan føre til store konsekvenser for den som betrodde seg, hvis informasjonen kommer "feil" folk for øret.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...