Gjest 59 + 61 Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Jeg er 59 år og har snart vært gift med mannen min i 40 år. Det siste året har lysten hans minket mer og mer til jeg til slutt spurte hva som var galt. Svaret jeg fikk var at han egentlig ikke hadde lyst til å ha sex med meg lenger, selv om han var glad i meg og alt det der...Ble svært såret over dette, at det skal bli slik etter nesten 40 års ekteskap. Tror ikke det er noen andre i bildet, vet han er glad i meg, men.. Jeg har vært mye syk og har store pusteproblemer til tider, men vi har hatt det godt sammen. Den nærheten sex har gitt meg er vond å være uten. Helt dødt er det ikke for ham, for han har ikke hatt noe i mot at jeg har brukt munn og hender på ham. Men altså ikke noe mer. Dette sliter meg ut og jeg vet ikke hva eller om jeg kan gjøre noe. Jeg spurte om han hadde lyst til å ha lyst, men svaret var egentlig ikke. Har ikke lyst å snakke for mye om dette, han lukker seg lett slike ganger. Men hjelp, er det noe jeg kan/bør gjøre? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/377744-fortvilet-over-manglende-sexlyst-hos-mann/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.