Gjest Honnycorn Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Hei Jeg er en ung jente på 20 år som aldri har hatt noe problem med underlivet mitt. Kjønnssykdommer kan utelukkes. Jeg går ikke på noen form for medisiner, heller ikke hormonelle tilskudd. Jeg har slitt med en soppinfeksjon de siste ukene. Dette har ikke vært så altfor slitsomt, helt til jeg for noen dager siden synes det var noe annerledes ved underlivet mitt. Det virker som om urinrørsåpningen er større enn vanlig, og ser jeg nærmere etter er det en utposning der. Det er ingen blemme, og har lik farge og struktur som resten av omgivelsene. Den gjør ikke vondt verken ved berøring eller vannlating, men den er utrolig sjenerende. Den er kanskje rundt 4 mm stor og har vært der i kanskje fire dager nå. Har også merket at blæra mi er overfølsom i det siste. Er dette vanlig? Kan det være en reaksjon på soppinfeksjonen (som nå er borte)? Har lest litt om prolaps av skjedeveggen som kan presse det fremover, men det virker som om alt er som normalt inne i skjeden. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/377776-utposing-vedp%C3%A5-urinr%C3%B8rs%C3%A5pning/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.