Gå til innhold

Smerter i kne

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym bruker

Har hatt smerter i venstre kne i 10 uker;Var da i Thailand; fikk to ukeskurer med Celebrex ( 200 og 400 mg ) foruten en sproyte med kortison.Merket ingen spesiell effekt, kanskje av Celebrex 400 og kortisonen.Er naa i Nordafrika. Fikk i Norge i mellomtiden en ny kortisonsproyte; Her i Nordafrika fikk jeg tatt rontgenbilder av begge knaer; viste genartrose, bilateral;i begynnerstadiet. Jeg vet det betyr artrose i kne.Men hva med bilateral ? Fikk Mobix &15 mg;men pga. farlige bivirkninger jeg har lest om, tok jeg i stedet Celebrex 200;Ogsaa en gel. Det har ikke hatt virkbing etter 10 dager. Ble ogsaa gitt resept paa Art 50 mot den begynnende artrosen. Har lest paa nettet at den kan vaere farlig;(50 ganger flere tilfelle med "sudden death" enn Celebrex. Vet derfor ikke om jeg toer ta den. Skal ringe min lege i Norge og be ham arrangere time hos spesialist ( hva kalles de ? ) paa SiV og MR.Men blir bare i Norge 6 dager. Maa jeg ta operasjon ? Kjenner De andre medisiner mot artrose som har faerre bivirkninger ? Har ogsaa samme smerter i hoyre kne ( bare litt), i albuene og skuldrene.,ogsaa i hoftene.Har ment dette var gikt/reumatisme. Har ogsaa diagnosen fibromyalgi; sistnevnte gir smerter foraarsaket av v ind;trekk, kald og fuktig taake,kulde; Men smertene begynte i Thailand der det var veldig varmt.Takker for raskt svar.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/377800-smerter-i-kne/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...