Gå til innhold

Problemer ifm hormonspiral

Anbefalte innlegg

Gjest vondt som fy

Har nå hatt hormonspiral i nesten 2 mnd og har hele denne tiden hatt diffuse smerter/ubehag i magen, samt noe småblødninger og noe som kan minne om konstant soppinfeksjon.

Umiddelbart etter innsetting hadde jeg store smerter, følte meg kvalm og hadde smerter, dette avtok noe, men kom tilbake. Var på sjekk 1 mnd etter innsetting, hadde fortsatt smerter i magen, legen undersøkte meg og fant noe han kalte klumper/knuter. Fikk to forskjellige antibiotiakurer og var tilbake etter 14 dager for ny sjekk. Var da betydelig bedre og han undersøkte meg ikke.

Jeg hadde fortsatt diffus magevondt, akkurat som et konstant trykk der oppe, i tillegg følesmagen full, som på en måte når man holder igjen og egentlig må på toalettet.

Jeg har også hatt mer eller mindre konstant svie/sår hud nedentil, og har tatt 2 kurer med canesten, men fortsatt ikke bra etter dette. Har også tatt vivag stikkpiller.

Siste sjekk var nå før helgen og legen har henvist meg videre til gynekolog og ultralyd. Men nå har disse intense smertene kommet tilbake og jeg skal ut og reise i påsken. Fastlegen har nå påskeferie.

Noen som har ide om dette er bare midlertidige plager? Bør jeg holde ut.? Blødningene har gitt seg. Føler meg slett ikke normal og lurer på om spiralen kan ha bli satt inn feil, eller at jeg ikke tåler den. Akkurat nå vil jeg bare ha den vekk og føle meg normal igjen.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/377821-problemer-ifm-hormonspiral/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...