Gå til innhold

Antidepressiva og tidlig utløsning

Anbefalte innlegg

Gjest Boring...

Jeg er en voksen mann midt i 40-åra, og har hatt problemer med tidlig utløsning i mange år. Jeg hadde en periode jeg fikk antidepressiva Cipralex, noe som forsinket utløsningen. Da jeg sluttet med Cipralex ble det tidlig utløsning igjen. Jeg går nå på Lamictal som er mot Unipolar lidelse. Jeg synes problemet med tidlig utløsning nå er verre enn noen sinne. Jeg har vært igjennom et samlivsbrudd for 3 år siden, men har nå ny samboer. Hun er vesentlig mer spennende og krevende på den seksuelle siden, enn hun jeg var gift med før. Ny samboer liker sex og har forventninger til meg/oss på denne fronten. Hun har også bredere seksuelle erfaringer enn det jeg har. Jeg har spekulert på om jeg har fått prestasjonsangt ift henne, da jeg tenker veldig på hvordan jeg skal unngå å komme tidlig... Har du noen tips om hvordan jeg kan komme videre med dette? Er det kommet noe nytt i det siste, som kan hjelpe oss stakkarer som er plaget med tidlig utløsning?...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/377933-antidepressiva-og-tidlig-utl%C3%B8sning/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...