Gjest Frøken 80 Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Hei Jeg og min sammboer hadde ubeskjyttet sex om morgenen den 22.mars og jeg hadde mensen den 10.mars så da ville jeg vel ha eggløsning den 23. Men jeg var så dum at jeg hadde ubeskjyttet sex med en annen mann også, vi var fulle han sa at han trodde han kom litt inni meg før han trakk seg ut.. jeg tok alikevel en angrepille to dager etter dette, men det har ikke skedd noe. Jeg er så sikker på at jeg er gravid fordi jeg er kjempeøm i brystene jeg renner tilstadighet på toalettet og tisser jeg er mer våt og veldig mye mere kåt enn jeg pleier og være. Trett er jeg også, men det jeg lurer på er kan man finne ut hvem som er faren hvisst man tar en fostervannsprøve? eller må vi vente til etter babyen er født? Er det en mulighet at det er min sammboer som har klart å treffe egget først eller er det x ? Med tanke på at vi hadde sex den dagen jeg hadde eggløsning... Håper du kan svare meg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/377961-hvem-er-faren/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.