Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei jeg er i et stort dilemma håper du kan hjelpe meg.

Jeg har vert i et forhold nå kun i 3 uker men vi har gått ut i 2 månter så jeg føler ikke jeg kjenner han så godt.

vi hadde kun vert sammen i kort stund før jeg måtte dra til en annen destinasjon. jeg hadde kun vert borte i få døgn før tegn på sterk sjausi begynte å oppstå.

han satt spørsmål med alt jeg gjorde å hvor jeg var til en ver tid.

å han mente at jeg ikke sa sannheten i fler situasjoner selv om ikke dette var tilfelle.

Om ikke vi fikk en ortlig dialog en dag fant han på et problem ut av ingenting for at jeg skulle ta kontakt.

Å når vi kom i kontakt var det en bagatell men alike vell satt han spørsmåltegn med min troverdighet.

Jeg har konfrontert ham med dette men han sier at han må få lov til å spørre spørsmål....men altid er det negativt rettet mot meg å min troverdighet. Jeg er utrolig sliten av å kontinuerlig måtte føte at jeg må forsvare meg selv uten å ha gjort noe galt.

Han stiller altid spørsmål på en rar måte, akkurat som han vill at jeg skal inrømme at jeg har møtt noen eller gjort noe galt.

Når jeg konfronterer han med det sier han at han aldrig har beskylt meg for noe å at ha stoler på meg.

Men hvorfor stiller han da altid spørsmål som er rettet mot at jeg skulle ha løget?

Jeg ønsker at det skal ta slutt men jeg er også redd for at jeg forhaster meg å tar en feil avgjørelse.

Dette er kun en liten del av mange tilfeller.

Tror du denne adferden kan endres eller er det for sterk sjalusi?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/378019-sjalusi/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når han er slik etter 3 uker, hvordan tror du han vil være etter 3 mnd? 3 år? Selvfølgelig er det lov å spørre på en hyggelig måte hva partneren har drevet med siden sist, men å beskylde partneren for å lyve og det som verre er - det hører ingensteds hjemme.

Mitt råd er veldig enkelt: kom deg unna denne fyren NÅ før han rekker å slå enda mer kloa i deg. Han vil neppe forandre seg. Det som vil skje er at du forandrer deg slik at han ikke skal bli sint og sjalu og dette kan skje så forsiktig og sakte at du ikke legger merke til det selv engang.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/378019-sjalusi/#findComment-3325104
Del på andre sider

Hei

Jeg har vært sammen med en like sjalu mann som det du beskriver. Og jeg skal love deg, det blir ikke bedre med tiden. Det blir værre. Tror det har mer med et personlighetstrekk å gjøre, enn at det er en usikkerhet knyttet til at forholdet er ferskt. Jeg var sammen med denne fyren i 2 år. Det er helt utrolig hva jeg fant meg i. Nei, kom deg unna. Det er sunt at du stiller spørsmålstegn nå, og at du ikke er helt blindet av forelskelse.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/378019-sjalusi/#findComment-3326886
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...