Gå til innhold

Det "klør"...hva kan det være???

Anbefalte innlegg

Hei.

Er en jente på 19, som etter siste mens periode har hatt problemer med at det "klør" så innmari der nede. Det er liksom ved de ytre kjønnsleppene, og man kan jo egentlig ikke si at det klør. Det er mer som en litt ubehagelig tørrhet el noe, og det er kjempe deilig når jeg knir over der med hånda. Lindrer på en måte. Det er rødt og tørt og det ser ut som om huden er litt irritert, og når jeg har sex med kjæresten min er det litt ubehagelig i perioder, der sånn. Er det noen som vet hva dette kan være? Kan det være en kjønns sykdom el noe? Eller bare en ifeksjon av noe slag?

På forhånd takk til de som kan hjelpe meg.

Stor klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/37808-det-kl%C3%B8rhva-kan-det-v%C3%A6re/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest soppinfeksjon

Infeksjoner kan være så mangt. Soppinfeksjon er jo en infeksjon. Den er ikke smittsom. Behandles med f.eks Canesten, som selges reseptfritt på apoteket. Andre innfeksjoner er f.eks klamydia, det er en kjønnssykdom som smitter. Da må du ha fått smitten fra noen.

Jeg ville prøvd en canestenkur og sett op det virket. Sopp klør, og kløen forsvinner raskt med canesten. Hvis det ikke hjelper, bestill en legetime.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...