Gå til innhold

Sviktende Ereksjon

Anbefalte innlegg

Gjest Bekymretmann26

Hei, Jeg er en mann på 26 år som i di 6 siste ukene har opplevd ereksjonssvikt. Før dette skjedde kunne jeg få ereksjon opptil flere ganger om dagen. Men nå når jeg blir opphisset kjenner jeg en varm følelse i underlivet og penisen blir på det beste halverigert. Viss jeg bruker hendene og masserer penisen så blir den erigert men ereksjonen forsvinner ganske fort når jeg slutter å berøre penisen. Jeg har gått på kolesterol dempende medisin di siste årene ( Simvastatin og Omacor) høyt kolesterol ligger i familien. men har slurvet med regelmessigheten det siste året. Snuser veldig mye og er overvektig. 1.80 høy og 105 kg. Har kone og pleide å ha sex 2 - 5 ganger i uken før dette skjedde. Er så redd for at dette ikke kan bedre seg. Tørr ikke nesten prøve å ha sex lenger av frykt for å skuffe og ikke prestere. har alltid hatt liten penis (ca 13 cm) men den har i det minste alltid blitt veldig stiv og vi har kunnet ha sex i timevis. MVH Livredd mann.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/378082-sviktende-ereksjon/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du må være ærlig med kona di, hvis du skal gå rundt med disse utfordringene uten å si noe vil du jo hele tiden ha prestasjonsangst da. Vi kvinner skjønner at noen ganger kan det være en god forklaring på dette. Jeg har opplevd dette med min mann, men åpenhet har vært viktig ;) Ikke vær redd, dette ordner seg helt sikkert etter hvert.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/378082-sviktende-ereksjon/#findComment-3329205
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...