Lillemus Skrevet 19. april 2012 Skrevet 19. april 2012 Jeg og kjæresten prater masse om sånt, vi har en egen humor der. :-) Men vi prater selvfølgelig om masse annet også, det regner jeg jo med at dere også gjør. ''Jeg og kjæresten prater masse om sånt, vi har en egen humor der. :-)'' Jeg synes det er annerledes når det er snakk om et etablert par i forhold til to som kanskje er i ferd med å innlede noe. 0 Siter
Mandolaika Skrevet 19. april 2012 Skrevet 19. april 2012 ''Jeg og kjæresten prater masse om sånt, vi har en egen humor der. :-)'' Jeg synes det er annerledes når det er snakk om et etablert par i forhold til to som kanskje er i ferd med å innlede noe. ''Jeg synes det er annerledes når det er snakk om et etablert par i forhold til to som kanskje er i ferd med å innlede noe.'' Ja, det er jeg enig i, vi vet jo hvor vi har hverandre fra før. 0 Siter
Gjest spira Skrevet 19. april 2012 Skrevet 19. april 2012 ''Jeg og kjæresten prater masse om sånt, vi har en egen humor der. :-)'' Jeg synes det er annerledes når det er snakk om et etablert par i forhold til to som kanskje er i ferd med å innlede noe. Vi er forskjellige! Jeg er meg og godtar det, jeg kjenner han og skjønner hva som ligger bak! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.