Gå til innhold

Er noe galt?

Anbefalte innlegg

Gjest Elisabeth

Hei! Jeg er en jente på 20 år. For noen dager siden kjente jeg en klump inni skjeden ca 7 cm opp. Den ligger på venstre side. Jeg har ikke merket noe før. Jeg var hos gynokologen for 3 uker siden for å få p-piller for første gang. Hun sa at alt var i orden, men jeg er veldig usikker på hva dette kan være. Kan det ha noe forbindelse med at jeg har begynt på p-pillene? Jeg fikk utskrevet trionetta. Mens jeg var på besøk hos en venninne fikk jeg mesen og skulle begynne på pillene, men jeg hadde glømt de hjemme så jeg fikk et brett synfase av hun slik at jeg slapp og vente en hel månd. til neste gang. Jeg fikk veldig vondt i magen av de uken jeg hadde mensen. Er det farlig. Tusen takk hvis du svarer på dette innlegget!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/37836-er-noe-galt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...