Gå til innhold

Anbefalte innlegg

hei er en gutt på 30 år.venter mitt første barn med kjæresten min.eg gikk ut festet og endte opp med 2 damer som eg dessverre i rusen hadde sex med.etter 1 til 2 dager etterpå kom det noen røde små prikker rundt på penishodet.når eg etter det dro an for å se hva mere det kunne være så flassset det på penishode og klødde rundt og under.når eg fjernet det så godt eg kunne så så det ut som det var glassbiter altså blanke merker på p.hodet.eg måtte også ofte på toalettet.eg ringte legevakten og fikset meg en klamydiamotgift,2 tab.etter 3 dager er alt vekke og det klør ikke eller noe,men har enda ikke fått svar på va det kunne være,derfor har eg lest alt om kjønnsykdommer og sett etter tegn på hva det kunne være men eg er helt fastlåst,sier dette deg noe om hva det kan være?vist det noen tegn som trengs for å fylle inn spørsmålene så svarer eg gladelig på d men dette er det eg kommer på.mvh en som er bekymret

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/378433-mr-player/
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...