Gå til innhold

hårvekst

Anbefalte innlegg

Gjest varulven

hei er en gutt på 28 år.hele mitt seksuelle liv har eg slitt med store hårsekker under huden på penis.etterhvert som årene har gått har det kommet hår ut av disse.fra mitt synsted så ser det ut som masse små blemmer som aldri går vekk.eg har stukket di med nål enkelte plasser og prvd å fjerne d selv,uten å lykkes,eg har prøvd å kneppe di som kviser men di er nett som sand under huden.en kan se hvite flekker rund og oppover hele penis.ikke alle er kommet hår i enda.kan disse hårsekkene eller håret fjernes så eg slipper å barbere meg hele tiden,det klør og gjør vondt etter eg har barbert meg eller hatt sex,bare det å dra an gjør vondt til tider.det tærer utrolig på psyken.eg har en god størrelse så en kan si en ser det godt når eg strammer huden og ellers enkelte plasser som der det tykkest hud inne med roten.rundt kransen på penishodet så ser det ut som om det og er.eg har oppsøkt lege en gang og han sa det rundt kransen var kjertler,eg bekymrer meg veldig for hva vist det skulle vokse hår der og.det hadde blitt kløende og smertefullt om det hadde skjedd,hva kan eg gjøre?eg føler at det ødelegger hele livet mitt når det kommer t forhold og sex.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/378435-h%C3%A5rvekst/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...