Gå til innhold

Ekkelt og makabert spørsmål men

Anbefalte innlegg

Synes jeg ser plakater om savnede katter overalt hele tiden. Det må forsvinne minst 10 000 katter i Oslo hvert år. Kommer de fleste til rette? Hvis ikke, hvor blir det av dem? Kadavrene burde jo bli oppdaget, hva med lukten...?

Fortsetter under...

Onsdag1365380628

Katter forsvinner ja, men langt fra alle ligger bak en hekk død og råtner. Egentlig et interessant spørsmål du stiller. Jeg har vel bare et par ganger i mitt liv sett en død katt ligge langs veien. Begge gangene har den vært påkjørt. Jeg vil tro fugler og andre åtseldyr spiser opp slikt såpass raskt at det ikke blir noe lukt av betydning. Ellers kan jo selv en råtnende mus forpeste et helt hus om forholdene ligger til rette for det. Så en hel katt ville vel lukte riktig ille...

Gjest tjahhhhhhhhhhhhhhhhh

De fleste blir vel påkjørt,

så blir de påkjørt så mange ganger at det bare ligger en flat skinnfell igjen, spredt for alle vinder. Så små biter at de fort tørker, dermed ingen lukt.

Mange "kidnapper" også katter, tar de til sitt eie....

og noen katter vandrer langt... laaaangt... og finner seg nye eiere i mer landelige omgivelser.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...