Gå til innhold

Utmattelse/press rundt hoderegion

Anbefalte innlegg

Gjest Bekymret mann 23

­Hei, Jeg er en mann på 23 år. De siste 4-5 årene har jeg vært mye plaget av utmattelse/slapphet og hodepine. Jeg har vært i en utdannelses fase frem til nyåret men har måttet slutte av på grunn av dette. Jeg har følt at jeg har presset meg i flere år, og har vært til ulike leger med mine plager. Det har vært tatt CT bilder, og her kom det frem at jeg hadde trange luftveier fra nese, samt polypper. Det var svært tett, noe jeg selv har merket når jeg har blitt forkjølet. Har da også vært plaget med mye slim i nese/halsen. Legen mente dette kunne være årsak til min utmattelse, press rundt bihuler, øyne og hodet. Jeg har nå gjennomført en bihuleoperasjon men med unntak av at det nå føles luftigere, mindre slim og den slags så er plagene mine her fremdeles. Jeg er sliten, men utmattelsen sitter i hodet som et press, ikke i kroppen. Jeg har samboer og hun er bekymret. Sammen har vi to aktive hunder som må luftes og selv dette er veldig tungt. Jeg må hvile når jeg har vært på farten, og når jeg er hjemme er stort sett det eneste jeg orker å være mest mulig i ro. Min samboers mor er psykolog, hun er også bekymret nå. Det går ut over sinnstemningen min, jeg er for tiden veldig lei meg og jeg føler at dette er håpløst. Jeg vil så gjerne fortsette utdannelsen, men slik det er og har vært er dette for vanskelig. Jeg hadde store forhåpninger før operasjonen, nå er jeg skuffet. Ikke over legene, men fordi plagene mine fremdeles er her. Jeg hadde kyssesyken for omlag 4 år siden og da var jeg veldig dårlig. Jeg var på daværende tidspunkt lærling og jeg var sykemeldt i to måneder. Jeg har lest litt om ME og er veldig red for om det kan være dette. Jeg har tatt diverse blodprøver og disse indikerte ikke noe unormalt. Mvh

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/378636-utmattelsepress-rundt-hoderegion/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...