Gå til innhold

Sex og singelliv.

Anbefalte innlegg

Gjest Nysingel kvinne

Jeg driver med nettdating for tiden, og begynner å bli litt desillusjonert. Jeg er veldig glad i sex jeg, seksualiteten anser jeg faktisk for å være en vesentlig del av min personlighet. Men, jeg har følelser å ta vare på også. Jeg er følsom, og vil ikke brukes og kastes, i forbindelse med uforpliktende sex med fremmede menn. Jeg forelsker meg lett, og knytter meg lett til mennesker, og dette gjør at jeg er veldig forsiktig med å bli intim for fort med menn.

Og dermed har jeg ett problem. For disse mennene sier at de er seriøse, men så viser det seg at hvis de ikke får sex med en gang, mister de interessen.

Nå får jeg høre at hvis jeg er så prektig, at det må være ett forhold rundt sexen, så blir det ikke mye på meg. Akkurat som ingen menn vil starte opp ett forhold før de har sjekka ut dama i senga først... Og jeg vil helst ikke "prøvekjøres"; det blir ubehagelig, ha sex på prøve liksom. Jeg mener at sexen skal være en del av ett forhold hvor man får mer enn bare det. Omsorg, felleskap og gode samtaler for eksempel.

Er det sånn det er blitt nå...at man starter mulige forhold med sex, og hvis man er fornøyd med den biten, kan man begynne å snakke om noe mer?? Har ikke vært på dette markedet på over 15 år. Og sist jeg var singel opplevde jeg IKKE verden sånn!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/378895-sex-og-singelliv/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ei gammel røy

Jeg har ikke erfaring med nettdating og forsåvidt lite erfaring med singellivet, så jeg kan ikke si noe om hvorvidt det er slik "markedet" er blitt. Imidlertid vil jeg helhjertet støtte deg i å ta vare på følelsene dine i søken etter ny partner. Mulig jeg har vært heldig, men kjæresten min, som jeg møtte for nesten et år siden, var både tålmodig og selv avventende mht. sex inntil vi begge var klar for det. Ikke gi opp, det finnes helt sikkert en der ute som er seriøs og respekterer dine følelser nok til å vente med sex til du er klar.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/378895-sex-og-singelliv/#findComment-3334270
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...