Gå til innhold

får ikke utløsning under samleie

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym bruker

Hei. Jeg er i tidlig 30årene og sliter med at jeg får ikke utløsning når jeg har sex. Jeg har ingen problemer med å få utløsning når jeg masturberer. Når jeg har sex, føles det som om grepet rundt penis ikke blir det samme. Det kjennes som at jeg stikker den inn i noe vått, men det blir aldri samme kontakten som når jeg masturberer. Derfor blir det også vanskelig å holde den hard nok. Og så holder jeg på i timesvis, uten resultat. Det ender med at hun sier hun blir sår, og så må vi gi oss. Hun blir skuffet over at hun ikke får det til å gå for meg, og jeg blir skuffet og usikker på hvorfor det ikke går, når det åpenbart går når jeg masturberer. Samtidig er det viktig å påpeke at jeg har ikke hatt en fast kjæreste de siste 3 årene, og hun jeg har sex med nå, er min beste venn og gift med en annen. Derfor har jeg også tenkt at det kan være en psykologisk årsak i at jeg vet jeg har sex med en gift kvinne. Men jeg føler ingen åpenbar skyld, så lenge mannen ikke nevnes og hun bare er der for å kose med meg. Jeg er ikke anspent i kroppen når jeg har sex. Men jeg har merket meg at når hun prøver å masturbere meg, så må jeg be henne bruke mer kraft. For hun tar liksom ikke hardt nok i, og så hjelper ikke det heller. Selv masturberer jeg omtrent annenhver dag, hver uke. Jeg er redd det er noe feil med meg, og lurer på om du har et svar på hva dette er? Sålangt har vi hatt sex tre ganger. Den første anledningen var hjemme hos henne, mens mannen var på jobb. Det var jeg overhodet ikke forberedt på. De siste to gangene kom hun til meg og overnattet. Men selv om vi forsøkte to ganger i løpet av kvelden/natten, klarte jeg ikke å komme. Hun føler hun skuffer meg, siden hun ikke får det til å gå for meg og jeg føler jeg skuffer henne. Vi er bestevenner og derfor føles alt bare veldig vanskelig. Vi koser oss, og det er liksom bare det siste som mangler. Men jeg husker sist vi hadde sex, så bad jeg henne prøve å "klemme" mer rundt penis, når jeg tok henne bakfra. Når hun gjorde dette, holdt det nesten på å gå. Men så var jeg så utslitt at følelsen forsvant igjen. Det er akkurat som om jeg må ha sex akkurat like fort som jeg masturberer, for å oppnå resultat, for ellers føler jeg ingenting når jeg er inni henne. Det er akkurat som at jeg er 2mm for tynn og hullet er akkurat litt for stort for meg. Hva kan jeg gjøre for at dette problemet skal forsvinne? Finnes det øvelser/metoder for å komme over kneika? Er dette psykologisk, eller er det en feil hos meg? Jeg oppnår ereksjon bare jeg tenker på henne, og jeg er våt som bare det når jeg tenker på henne, eller når vi har sex. Men orgasmen uteblir og det er frustrerende. Åpenbart gjør hun meg klar for sex, men det siste mangler hver gang. Så håper du kan hjelpe.......

Fortsetter under...

Gjest a tribe

Kan det være du ikke er kåt nok?

Jeg har hatt lignende problemer sammen med enkelte partnere, og da har problemet vært att jeg ikke egentlig er kåt nok.

Ser du nevner det som ett mekanisk problem, men det finnes vel kremer som kan øke sensitiviteten. Det første jeg ville gjort er å ikke mastubere iallefall 7-8 dager før neste møte. Da vil du være mere klar.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...