Gjest Anonym bruker Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Hei! Jeg lurer på om det finnes noen måter man kan påvise og/eller behandle post coital tristesse? Jeg sliter nemlig med at jeg etter utløsning både med og uten partner går inn i en slags tilstand der jeg blir fort irritert, jeg mister motivasjon til å gjøre selv den minste ting, det sosiale blir plutselig skremmende for en ellers sosial person og humøret synker umiddelbart etter orgasme. Dette er noe jeg har slitt med for meg selv i mange år, og har klart å kontrollere ved å holde mengden orgasmer på et minimum. Problemet er nå blitt vanskeligere å håndtere da jeg er i et forhold hvor det naturligvis blir en del sexuell aktivitet med ovennevnte konsekvenser etter orgasme. Dette fører til at jeg mister mer og mer sexlyst for hver gang vi har samleie, da jeg vet konsekvensene av en orgasme. Jeg har lest en del om tilstanden og ser at den mest sannsynlig skyldes for høye verdier av prolaktin. Jeg har også tatt opp problemet med fastlegen min, som valgte å ta noen blodprøver av meg. Det eneste disse prøvene påviste var lavt nivå av D-vitamin. Er det noen jeg kan ta kontakt med som kanskje har noe mer greie på dette? For eksempel noen med hormoner eller seksualitet som spesialfelt? Håper virkelig på et svar som kan være til hjelp da dette virkelig begynner å tære på både kjærlighetsforholdet og psyken min. Med vennlig hilsen gutt 20. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/378908-deprimert-etter-sex/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faris Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Merkelig fenomen. Syns derimot jeg har hørt om dette før, så du er nok ikke alene! Håper du får svar av sexologen her inne! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/378908-deprimert-etter-sex/#findComment-3336566 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fdsfsd Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 Om du tar tran eller omega3-kapsler så får du i deg d-vitamin og omega3 som er bra for psyken i alle fall. Ta gjerne dobbel dose hver dag. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/378908-deprimert-etter-sex/#findComment-3338896 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2014 Del Skrevet 29. juni 2014 Hei! Ser det er en stund siden dette ble posta men prøver likevel. Jeg har problem med akkurat det samme som du beskriver. Så jeg lurte på om du hadde kommet noe videre med dette, har du fått noe hjelp eller funnet noen svar? Jeg er 32 år og har hatt dette problem veldig lenge. Har vær hos en del spesialister så jeg kan sikkert komme med noen anbefalinger. Men vil sjekke om denne tråden er død eller ikke først.!? Anonymous poster hash: d07ec...7ae 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/378908-deprimert-etter-sex/#findComment-3548975 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2014 Del Skrevet 29. juni 2014 Hei! Jeg lurer på om det finnes noen måter man kan påvise og/eller behandle post coital tristesse? Jeg sliter nemlig med at jeg etter utløsning både med og uten partner går inn i en slags tilstand der jeg blir fort irritert, jeg mister motivasjon til å gjøre selv den minste ting, det sosiale blir plutselig skremmende for en ellers sosial person og humøret synker umiddelbart etter orgasme. Dette er noe jeg har slitt med for meg selv i mange år, og har klart å kontrollere ved å holde mengden orgasmer på et minimum. Problemet er nå blitt vanskeligere å håndtere da jeg er i et forhold hvor det naturligvis blir en del sexuell aktivitet med ovennevnte konsekvenser etter orgasme. Dette fører til at jeg mister mer og mer sexlyst for hver gang vi har samleie, da jeg vet konsekvensene av en orgasme. Jeg har lest en del om tilstanden og ser at den mest sannsynlig skyldes for høye verdier av prolaktin. Jeg har også tatt opp problemet med fastlegen min, som valgte å ta noen blodprøver av meg. Det eneste disse prøvene påviste var lavt nivå av D-vitamin. Er det noen jeg kan ta kontakt med som kanskje har noe mer greie på dette? For eksempel noen med hormoner eller seksualitet som spesialfelt? Håper virkelig på et svar som kan være til hjelp da dette virkelig begynner å tære på både kjærlighetsforholdet og psyken min. Med vennlig hilsen gutt 20. Hei! Ser det er en stund siden dette ble posta men prøver likevel. Jeg har problem med akkurat det samme som du beskriver. Så jeg lurte på om du hadde kommet noe videre med dette, har du fått noe hjelp eller funnet noen svar? Jeg er 32 år og har hatt dette problem veldig lenge. Har vær hos en del spesialister så jeg kan sikkert komme med noen anbefalinger. Men vil sjekke om denne tråden er død eller ikke først.!? Anonymous poster hash: d07ec...7ae 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/378908-deprimert-etter-sex/#findComment-3548976 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.