Gjest EmmaCaroline Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Jeg har hatt mageproblemer så lenge jeg kan huske, i oppveksten og tidlig voksenalder, har også vært innlagt på sykehus pga sterke magesmerter. Har med årene funnet ett kosthold som jeg kan leve bra med. Jeg spiser ikke bakevarer som inneholder gjær eller mye hvetemel og jeg må begrense inntak av pasta. I tillegg bør jeg drikke minimum 3 liter veske, helst vann, hver dag. Jeg har i mange år hatt mye hard mage og forstoppelse og har hatt avføring ca 1-2 ganger pr uke men i det siste har jeg hatt avføring nesten hver dag i sammenheng med større og mindre magesmerter. Avføringen er da normal til bløt. Har nettopp gjennomført min 4 graviditet og i slutten av graviditet samt ca 2 måneder etter fødsel har jeg hatt nedtrykk og hovenhet i endetarm og i perioder smertefulle klumper samt verk i hele hoftepartiet i samme perioder. Jeg har også lette blødninger og slim fra endetarmsåpning, samt utposninger som er både røde og blålilla som ikke ser ut for å forsvinne. Har i tillegg 2 små brune klumper i størrelse 2-3 millimeter i diameter som har vokst noe de siSte 2 år. Jeg er bekymret så fint om jeg kan få ett raskt svar. Jeg er nå 37 år. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/378919-tarm-endetarmskreft/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.