Gå til innhold

var det voldtekt?

Anbefalte innlegg

eh han drev altså og tok RIKTIG hull etter at jeg snudde meg, før han plutselig smalt det i feil hull.

men flott da skal jeg ta å kjøre dildoer oppi rompa på intetanende folk, er jo greit det =)

Du påstår du bare spurte et spørsmål, men man kan vel ikke si du er spesielt god på å godta de svarene du får...

Fortsetter under...

Gjest Hulderen

eh han drev altså og tok RIKTIG hull etter at jeg snudde meg, før han plutselig smalt det i feil hull.

men flott da skal jeg ta å kjøre dildoer oppi rompa på intetanende folk, er jo greit det =)

Hvorfor spør du hvis du alt har bestemt deg for at dette var voldtekt?

Nå er det en gang sånn at mange nyter analsex og ser på dette som en naturlig del av sexlivet. Vi som svarer deg aner ikke om det var tilfelle for dere. Hadde dere snakket om analsex? Hadde du sagt i fra at det var noe du absolutt ikke ville være med på? Hvis ikke du hadde sagt det, kunne ikke han vite det og da vr det ikke voldtekt, beklager!

Nå er det en gang sånn at mange nyter analsex og ser på dette som en naturlig del av sexlivet. Vi som svarer deg aner ikke om det var tilfelle for dere. Hadde dere snakket om analsex? Hadde du sagt i fra at det var noe du absolutt ikke ville være med på? Hvis ikke du hadde sagt det, kunne ikke han vite det og da vr det ikke voldtekt, beklager!

''Hadde dere snakket om analsex? Hadde du sagt i fra at det var noe du absolutt ikke ville være med på? Hvis ikke du hadde sagt det, kunne ikke han vite det og da vr det ikke voldtekt, beklager!''

Den er litt for enkel da! Så om jeg slår kjæresten min gul og blå under en sexakt og sier at "Jeg fikk så lyst til å prøve sm" så bør det være helt i orden for ham siden han på forhånd ikke hadde sagt at det var noe han overhode ikke ville?

Voldtekt vil jeg ikke kalle det trådstarter var utsatt for, men et overgrep synes jeg helt klart det var.

Hva slags "logikk" er det der? Skal man måtte eksplisitt ta avstand fra alt mulig?

trollemor;o)

Jeg har ikke blitt "tipset om" at det var en voldtekt, jeg har fått klar beskjed om at han visstnok gjorde dette med vilje. Jeg ble ikke bedt om å snu meg fordi vi skulle ha analsex uten noen som helst oppvarming, vi kjørte noe som heter doggy style der han tar deg bakfra inn i VAGINA, noe han gjorde... Før han plutselig smalt den inn i feil hull. Så det var ikke noen som misforsto noe ting som helst, det var han som enten bommet på hullet eller bare kjørte den i rompa mi på faenskap eller at han trodde det var "gøy". Jeg har ikke "følt meg voldtatt" eller hatt problemer med det i ettertid, jeg har jo sett på det som et jævlig smertefullt feil han gjorde. Men jeg bare spørr rent TEKNISK, er ikke dette nesten en voldtekt om det var med vilje? Jeg sier ikke at jeg skal anmelde han eller noe sånt. Bare sette meg i minne at dette er en mann som trår over mine grenser, så enkelt er det. Bare det at han legger ut om slike intime ting til personer jeg ikke en gang kjenner, er å trå over mine grenser. Er ikke eneste sexdetaljen vi hadde han driver å legger ut om.

Uansett; dette er en person du må holde deg unna. Han er ikke helt god.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...