Gå til innhold

Kontakt med eksens familie

Anbefalte innlegg

Gjest Bittelill

Mine tidligere svigerforeldre tar stadig kontakt og vil møte meg. Det er jo hyggelig i og for seg, men jeg føler meg litt ferdig med hele greia, og vil heller se fremover. Noen som har erfaringer med dette? Det var jeg som gjorde det slutt med ham for noen måneder siden. Vi var sammen i fire år, ingen barn.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/378980-kontakt-med-eksens-familie/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Onsdag1365380628

Jeg omgås eksens familie til tross for at vi har vært skilt i mange år. Ganske enkelt fordi jeg liker dem og vi har tross alt hatt mange hyggelige stunder sammen. For meg er det unaturlig å kutte halve familien fordi jeg og eksen ikke er sammen lengre.

Gjest strong

Jeg omgås eksens familie til tross for at vi har vært skilt i mange år. Ganske enkelt fordi jeg liker dem og vi har tross alt hatt mange hyggelige stunder sammen. For meg er det unaturlig å kutte halve familien fordi jeg og eksen ikke er sammen lengre.

Møt dem og fortell hvordan du føler det. De vil vel forstå antar jeg. Jeg synes det er ok så lenge ikke min eks innvolverer seg, eller bruker sin familie for komme i kontakt med meg igjen, det vil jeg selv bestemme.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...