Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Happylappy

Har liten erfaring med forum her, så vet ikke om jeg stiller spørsmål på feil sted...

Problemet mitt er forøvrig at etter 3 barnefødsler og matintoleranser, har jeg fått enorme problemer med fordøyelsen.

Dette har ført til vekselsvis forstoppelse, diarè og hemorroider.

I det siste har jeg hatt store smerter i nedre del av tarmen, det føles som om tarmen "vrenger" seg og det er en "dump" smerte som ikke gir seg.

I helgen har jeg tatt smertestillende, men det føles som om hele systemet er på vei ut av kroppen og jeg er usikker på hva jeg skal gjøre i dag.

Jeg ringte legevakten, men de mener at jeg skal ta smertestillende og vente til fastlegen er på plass i morgen.

Jeg mistenker at jeg må igjennom en eller annen form for inngrep, men lurer på om det er lurt å vente til i morgen. Jeg har ingen feber, eller andre symptomer, kun smerter.

Er dette noe som kan vente, eller bør jeg få trykka på plass tarmen (hvis det er det som er feilen, da), evt fjernet det som gir smerter i dag? I så fall, hvem kan gjøre sånt på en søndag? Legevakten her i Østfold mener de ikke har den ekspertisen tilgjengelig i helgene...

Takk for alle erfaringer og svar :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/379134-prolaps-i-underlivettarmen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Happylappy

Takk, men det tror jeg ikke, for det har jeg hatt mange ganger :-) Tror det er gått litt lenger nå, men har klart meg med smertestillende i dag, så får jeg kontakte fastlegen i morgen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...