Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest kg-ikm

Jeg er en bifil dame og for noen måneder siden ble jeg kjæreste med en fantastisk dame. Vi har det veldig fint sammen. Problemet er at vi ikke kan være åpen om dette. Det er bare noen få som vet om det. I tillegg er dette et på-hver-sin-kant av landet forhold. Jeg synes det er slitsomt at vi ikke kan være åpen og det er enda mer slitsomt at vi bor så langt fra hverandre. Lurer på om dette forholdet har livets rett. Jeg vurderer seriøst å gjøre det slutt selv om jeg overhodet egentlig ikke vil det. Men dette føles så håpløst. Hver gang jeg kommer hjem etter å ha vært hos henne har jeg det så vondt og jeg savner henne forferdelig. Jeg vet ikke lengre om jeg orker dette. Tenker at det kanskje er like greit om jeg kutter henne ut å har kjærlighetssorg en tid før jeg klarer gå videre. Ingen av oss ønsker å flytte nærmere hverandre, iallfall ikke foreløplig. Hjelp meg

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/379173-h%C3%A5pl%C3%B8s-kj%C3%A6rlighet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...