Gå til innhold

Vondt i magen , plager med urinveier - HASTER

Anbefalte innlegg

-hei-

Jeg er ei jente på 13 år som har vært plaget med vondt i magen siden okober i 2011( venstre side litt over navle ).Dette gjør at jeg henger etter på skole.Før dette har jeg hatt en del urinveis infeksjoner (3 ganger på et halvt år ).

Nå har jeg begynt å få plager med å tisse og jeg lekker eller tisser på meg, må på do så å si hele tiden. Når jeg tisser må jeg presse for og tømme meg, Men føler fortsatt ikke at jeg får tømt meg ordentlig.Har vært til fastlege og tatt urinprøve flere ganger men har ikke urinveisinfeksjon.når jeg nyser hoster eller bøyer meg Lekker jeg, lekasjen har blitt så stor at truse innlegg ikke er nok lenger. Dette startet samtidig med mage smertene.Er nå blitt henvist til Levanger for videre undersøkelse.

Jeg har vondt i magen på venstre side ca 1-2 cm over navle. Jeg får en intens stikkende smerte på en bestemt plass på venstre side. Noen ganger kjennes det ut som en stråle fra magen til ryggen. Noen ganger kan de vare fra 1 minutt til et døgn. Mellom de stikkende smertene blir det ømt ( pausene ).Jeg har ikke fått menstrasjon enda og derfor blitt sjekket om det var noen sammenheng med det og det var det ikke.Har vært til fastlege, han sendte meg til Levanger sykehus og der fant de ingen ting. Har tatt CT av urinveier, ultralyd, Hemofek , Blodprøver , avføringsprøve , urinprøve, kolonoskopi og gastroskopi uten hell med å finne noe. Jeg er nå rimelig lei av å ha vondt i magen derfor spør jeg deg om hva du tror !

Sykehuset sendte meg til BUP ( Barn og Ungdoms Psykologi ) fordi de ikke fant noen ting. BUP fant ut at jeg ikke har psykisk vondt

HVA TROR DU ?

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...