Gjest jentee 21 Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Hei. Jeg fikk nettopp bekreftet at min kjæreste har kjønnsvorter, og ettersom vi har hatt ubeskyttet sex, har mest sannsynlig jeg også fått det. Jeg tror kanskje jeg kan se ett par veldig små, flate "utvekster" ved skjedeåpningen. Det er vanskelig å si om det er vorter, men det er litt ubehagelig ved sex. Ellers har jeg ingen synlige vorter. Jeg har også fått økt hvit-gul utflod. Den er ganske tynn, og kanskje litt "skummende", men lukter ikke spesielt vondt. Kan dette være et tegn på kjønnsvorter inne i skjeden? Leste på nettet at økt utflod kan være et tegn på skjedekatarr, utløst av f.eks. virus (i dette tilfellet HPV), men jeg har ikke plager med kløe eller svie ved vannlating. Det jeg lurer på er følgende: Hvis jeg har kjønnsvorter inni skjeden/skjedeåpningen, skal disse behandles eller skal jeg vente til de går bort av seg selv? Isåfall, må de brennes/fryses bort ettersom pensling ikke er mulig inni skjeden? Kan den økte utfloden forklares av skjedekatarr utløst av innvendige kjønnsvorter? Isåfall, hvordan bør det behandles? Har fått legetime om 6 uker, er det for lenge å vente før en eventuell behandling? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/379216-kj%C3%B8nnsvorter-og-%C3%B8kt-utflod/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.