Gå til innhold

Missed abortion og produksjon av hcg

Anbefalte innlegg

Gjest uten nick denne gangen

Jeg har prøvd å google dette, men det er vanskelig å finne et klart svar.

Jeg har mistanke om at jeg er i ferd med å ha en såkalt missed abortion. Jeg skulle etter egen utregning ha vært åtte uker gravid denne uken, men til scanning var det ikke hjertebank og et embryo på størrelse med et seks ukers. De satte en ny tid til scanning fordi de trodde jeg evt ikke var kommet så langt i graviditeten som jeg har antatt. Jeg fikk tatt en hcg-måling og de mente den var fin og høy, 48500, så det burde være tegn på liv.

Men hvis en har en missed abortion vil en vel fortsette med å produsere hcg fordi kroppen ikke selv "forstår" at livet i magen er gått til grunne?

All viten på området er velkomment.

Vh usikker andregangsgravid

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/379299-missed-abortion-og-produksjon-av-hcg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest uten nick nå også

Er det ingen som kan svare meg på dette her? Noen som har hatt en missed abortion som husker hvorvidt dere beholdt symptomene på graviditet eller ei? Jeg er fortsatt veldig kvalm, hadde hcgverdier på 48500 torsdag, skulle være i uke seks i følge scanning (ingen hjertebank). Ingen blødning, bare mange symptomer på graviditet. Anyone??

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...