Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Etter mye om og men har jeg blittt gravid. Er nå ca 8-9 uker på vei. Problemet er at jeg stadig vekk får små blødninger fra skjeden. Det varierer fra rosa utflod, til rødt blod. Når det kommer blod kommer det plutselig , og går over i løpet av et par timer, da blir det mere rosa utflod igjen. Har vært til legevakt og ultralyd en gang ( uke 6), det så ikke ut som en abort, de sa det så normalt ut. Det var for tidlig å si om fosteret var levende sa de. Skal til ny ultralyd denne uke. Noen sier det er normalt å ha små blødninger tidlig i svangerskapet. Er det det? I såfall hvorfor? Hva kommer bløningene av? Det er alltid mindre enn mensblødning. Jeg har ellers alle tegn på fortsatt graviditet; kvalme, ømme bryster osv, osv. Men jeg blir helt tussete av dette. Blir så redd for at det skal være noe galt. Har du noen "forklaring" på slike blødninger? Og hva kan jeg gjøre med dette? Håper på hjelp, kan ikke ringe legevakt hver gang... ( Førstegangs gravid, 24 år).

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/37935-gravid-med-bl%C3%B8dninger/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...