Gå til innhold

Menn og følelser........

Anbefalte innlegg

Gjest strong

Jeg har en venn.

Vi har hatt sex to ganger med lang tid mellom, han sier at han ikke er glad i meg, eller føler noe.

Han viser egentlig noe annet med holdning og kroppsspråk. Det jeg da lurer på er det sansynlig at han ikke har følelser når han kan kysse og kline med meg, ha sex med meg??? Han kysser mange ganger før han kommer seg av gårde også, selv etter sex.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/379410-menn-og-f%C3%B8lelser/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 80
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Bookworm

5

• Nils Håvard Dahl, psykiater

4

• Madelenemie

3

• huuff

2

Gjest strong

Det er koselig å kysse og kline ...

Da jeg var singel, kysset jeg og klinte med mange jeg bare følte vennskap for. Så det trenger ikke bety noe, dessverre.

Jeg hadde ikke giddet å kysse å kline med personer jeg ikke føler noe for. Gjorde det kanskje som fjortis, men ikke i voksen alder

Annonse

Gjest strong

Om han sier at han ikke føler noe vil jeg trodd på det. Du kan jo ikke forvente at han skal ha sex og kysse med kjølig distanse vel ;-)

Du kan jo ikke forvente at han skal ha sex og kysse med kjølig distanse vel ;-)

Hva mener du??? Jeg mener at han ikke kan det, derfor mener jeg han føler noe ettersom dette skjer

Gjest everyone knows

Men da dreier det seg vel stort sett om sex og ikke kosen/klining..... Og kroppsspråket kan vel neppe lyve

Du legger for mye i det. Hva er vitsen med å kysse og kline (som de fleste liker) og å være iskald? Dessuten er det en bra måte å holde en partner småvarm på :)

Gjest strong

Du legger for mye i det. Hva er vitsen med å kysse og kline (som de fleste liker) og å være iskald? Dessuten er det en bra måte å holde en partner småvarm på :)

Heyyy....

Jeg mener noe med det. Og, mener at han også må ha følelser ettersom han kysser og kliner og har sex med meg, det er hans initativ........

Heyyy....

Jeg mener noe med det. Og, mener at han også må ha følelser ettersom han kysser og kliner og har sex med meg, det er hans initativ........

Mannen vil ha sex, men ikke et forhold. Derfor sier han ting for at du ikke skal tro at han ønsker noe mer enn bare sex...

Gjest everyone knows

Heyyy....

Ja DU mener helt sikkert noe med det. Jeg kan fint ha sex og være "varm" med en person uten å ha det minste følelser for personen :) Og som jeg sa, det er en fin måte å holde den andre interessert mens man egentlig ikke søker så mye annet enn sex selv. Jeg sier ikke at det er fair men det er slik det er.

Gjest strong

Mannen vil ha sex, men ikke et forhold. Derfor sier han ting for at du ikke skal tro at han ønsker noe mer enn bare sex...

Tja........

Vi er gode venner har vært det veldig lenge. Jeg synes det er så rart at han er så ivrig på kyssing og klining hvis han kun ønsker sex, til og med etter sexen og da han reiser hjem, kan være dagen etterpå også

Gjest strong

Ja DU mener helt sikkert noe med det. Jeg kan fint ha sex og være "varm" med en person uten å ha det minste følelser for personen :) Og som jeg sa, det er en fin måte å holde den andre interessert mens man egentlig ikke søker så mye annet enn sex selv. Jeg sier ikke at det er fair men det er slik det er.

Du høres litt bastant ut, det er vel ikke noe fasitsvar på dette vil jeg tro.

Annonse

Gjest everyone knows

Jeg har ikke sagt at jeg sitter på en fasit, jeg sier ganske enkelt at det er fullt mulig å være både varm/øm, og kjærlig med en person man ikke ønsker noe mer ut av enn kun ren sex. Hva som er tilfelle for fyren din aner jo ikke jeg, men du spør om det er mulig og da svarer jeg ganske enkelt ja.

Gjest strong

Jeg sier ikke at det er fair men det er slik det er.

Dette var det jeg mente........

Gjest everyone knows

Jeg sier ikke at det er fair men det er slik det er.

Dette var det jeg mente........

Jeg mente ikke å si at det slik for ALLE, men for mange kan det være slik. Og kanskje en forklaring på fyren din men det aner jeg ikke noe om. Kanskje du bare skal spørre ham(konfrontere ham med motstridende signaler han for deg) eller (og kanskje det beste i mine øyne,vurdere om sex er nok for deg og la vær å ta kontakt og se hva som skjer. Kanskje han finner ut at han faktisk har følelser for deg og vil savne deg?).

Du høres ut som du blir skuffet over at din fasit ikke er den samme som de fleste andres her inne.

Hvorfor vil du ikke høre at det er FULLT mulig å ha sex, kysse og kline uten at en trenger å føle annet en tenning?

Vil du at folk skal svare deg at han garantert føler masse for deg og at dette kun er skuespill? Hvorfor skulle han liksom lyve til deg om dette, tenker du?

Gjest strong

Du høres ut som du blir skuffet over at din fasit ikke er den samme som de fleste andres her inne.

Hvorfor vil du ikke høre at det er FULLT mulig å ha sex, kysse og kline uten at en trenger å føle annet en tenning?

Vil du at folk skal svare deg at han garantert føler masse for deg og at dette kun er skuespill? Hvorfor skulle han liksom lyve til deg om dette, tenker du?

Svada..........

Nils Håvard Dahl, psykiater

Tja........

Vi er gode venner har vært det veldig lenge. Jeg synes det er så rart at han er så ivrig på kyssing og klining hvis han kun ønsker sex, til og med etter sexen og da han reiser hjem, kan være dagen etterpå også

1. Kyssing og klining er en del av sexen/kosen.

2. Det er mulig at han har følelser for deg, men at han setter en stopper for praten om kirkeklokker som noen jenter må komme med etter et par uker.

Gjest strong

1. Kyssing og klining er en del av sexen/kosen.

2. Det er mulig at han har følelser for deg, men at han setter en stopper for praten om kirkeklokker som noen jenter må komme med etter et par uker.

Den skjønner jeg ;) Men jeg vil ikke gifte meg, og, jeg har det ikke travelt, hehe

Det jeg lurer på om han kan være brent og ikke tør saste på noe

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...