Gå til innhold

Menn og følelser........

Anbefalte innlegg

Gjest Hulderen
Skrevet
  strong skrev (På 13.5.2012 den 17.30):

Jeg hadde ikke giddet å kysse å kline med personer jeg ikke føler noe for. Gjorde det kanskje som fjortis, men ikke i voksen alder

Da er vi ulike på det punktet.

Fortsetter under...

• Svar 80
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Bookworm

5

• Nils Håvard Dahl, psykiater

4

• Madelenemie

3

• huuff

2

Gjest Hulderen
Skrevet
  strong skrev (På 13.5.2012 den 17.30):

Jeg hadde ikke giddet å kysse å kline med personer jeg ikke føler noe for. Gjorde det kanskje som fjortis, men ikke i voksen alder

Jeg glemte et punkt. I motsetning til deg, så har jeg aldri hatt sex med noen som ikke har hatt følelser for meg. Så hvem er mest fjortis av oss to?

Gjest rettetang
Skrevet

Helt usannsynlig. Han elsker deg trolig høyere enn han noensinne har elsket noen. Han vil bare ikke innrømme det.

Gjest strong
Skrevet
  Hulderen skrev (På 13.5.2012 den 18.23):

Jeg glemte et punkt. I motsetning til deg, så har jeg aldri hatt sex med noen som ikke har hatt følelser for meg. Så hvem er mest fjortis av oss to?

1. jeg har ikke sagt at du er fjortis

2. Og, hva jeg mener med dette har jeg fortalt

Gjest strong
Skrevet
  rettetang skrev (På 13.5.2012 den 18.24):

Helt usannsynlig. Han elsker deg trolig høyere enn han noensinne har elsket noen. Han vil bare ikke innrømme det.

???????????

Gjest Hulderen
Skrevet
  strong skrev (På 13.5.2012 den 17.47):

Tja........

Vi er gode venner har vært det veldig lenge. Jeg synes det er så rart at han er så ivrig på kyssing og klining hvis han kun ønsker sex, til og med etter sexen og da han reiser hjem, kan være dagen etterpå også

Så du mener at kyssing betyr mer enn sex?

Annonse

Gjest strong
Skrevet
  Hulderen skrev (På 13.5.2012 den 18.26):

Så du mener at kyssing betyr mer enn sex?

Nei, det mener jeg vel ikke, men er du ute etter sex, så er det vel det du vil ha da..........

Gjest rettetang
Skrevet
  strong skrev (På 13.5.2012 den 18.25):

???????????

Det var sannelig mange spm. tegn.

Gjest strong
Skrevet
  rettetang skrev (På 13.5.2012 den 18.28):

Det var sannelig mange spm. tegn.

Og, her var det mange seriøse, eller.....

Gjest rettetang
Skrevet
  strong skrev (På 13.5.2012 den 18.28):

Og, her var det mange seriøse, eller.....

Jeg er alltid dødsens seriøs.

Skrevet

Ikke gidd å lur på dette for lenge hvis du vil noe mer. Ja, det går veldig godt an for noen. Jeg skjønner det ikke selv, men har opplevd det.

Gjest strong
Skrevet
  rettetang skrev (På 13.5.2012 den 18.31):

Jeg er alltid dødsens seriøs.

Du kan spare deg for slik svada

Gjest rettetang
Skrevet
  strong skrev (På 13.5.2012 den 18.34):

Du kan spare deg for slik svada

Hvorfor så ufin?

Annonse

Gjest strong
Skrevet
  huuff skrev (På 13.5.2012 den 18.33):

Ikke gidd å lur på dette for lenge hvis du vil noe mer. Ja, det går veldig godt an for noen. Jeg skjønner det ikke selv, men har opplevd det.

Slik blir da en er glad i en person.......... Tåler mye da

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet
  strong skrev (På 13.5.2012 den 18.21):

Den skjønner jeg ;) Men jeg vil ikke gifte meg, og, jeg har det ikke travelt, hehe

Det jeg lurer på om han kan være brent og ikke tør saste på noe

Det er forresten ikke korrekt at han ikke har følelser for deg. Kyssing, klining og sex skaper vel følelser som er blant de sterkeste og mest positive vi kan ha.

Gjest strong
Skrevet
  rettetang skrev (På 13.5.2012 den 18.35):

Hvorfor så ufin?

Ufin, hmmmm Synes du svarene dine er seriøse??? Rettetang

Gjest rettetang
Skrevet
  strong skrev (På 13.5.2012 den 18.37):

Ufin, hmmmm Synes du svarene dine er seriøse??? Rettetang

Som jeg skrev er jeg dødsens seriøs. Det er typisk enkelte menn å benekte sine følelser.

Gjest strong
Skrevet
  Nils Håvard Dahl, psykiater skrev (På 13.5.2012 den 18.37):

Det er forresten ikke korrekt at han ikke har følelser for deg. Kyssing, klining og sex skaper vel følelser som er blant de sterkeste og mest positive vi kan ha.

Det mener jeg også, og gjør ikke det med noen jeg ikke føler noe for, derfor er dette litt ufattelig for meg å forstå. Han er en seriøs, traust fyr med lite erfaring. Et forhold for 10 år siden, der hun gikk.

Fint å se det, Nild Håvard

Skrevet

Vet du, om han så hadde stirret deg i øynene i timesvis av gangen med hjerter i øynene og tatovert forbokstaven din i nakken: Er det verdt det så lenge han ikke tør si det?

Gjest strong
Skrevet
  dsk skrev (På 13.5.2012 den 18.42):

Vet du, om han så hadde stirret deg i øynene i timesvis av gangen med hjerter i øynene og tatovert forbokstaven din i nakken: Er det verdt det så lenge han ikke tør si det?

Hvis jeg vet det holder det

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...