Gå til innhold

Menn og følelser........

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 80
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Bookworm

5

• Nils Håvard Dahl, psykiater

4

• Madelenemie

3

• huuff

2

Gjest Hulderen

Jeg hadde ikke giddet å kysse å kline med personer jeg ikke føler noe for. Gjorde det kanskje som fjortis, men ikke i voksen alder

Jeg glemte et punkt. I motsetning til deg, så har jeg aldri hatt sex med noen som ikke har hatt følelser for meg. Så hvem er mest fjortis av oss to?

Gjest Hulderen

Tja........

Vi er gode venner har vært det veldig lenge. Jeg synes det er så rart at han er så ivrig på kyssing og klining hvis han kun ønsker sex, til og med etter sexen og da han reiser hjem, kan være dagen etterpå også

Så du mener at kyssing betyr mer enn sex?

Annonse

Annonse

Nils Håvard Dahl, psykiater

Den skjønner jeg ;) Men jeg vil ikke gifte meg, og, jeg har det ikke travelt, hehe

Det jeg lurer på om han kan være brent og ikke tør saste på noe

Det er forresten ikke korrekt at han ikke har følelser for deg. Kyssing, klining og sex skaper vel følelser som er blant de sterkeste og mest positive vi kan ha.

Gjest strong

Det er forresten ikke korrekt at han ikke har følelser for deg. Kyssing, klining og sex skaper vel følelser som er blant de sterkeste og mest positive vi kan ha.

Det mener jeg også, og gjør ikke det med noen jeg ikke føler noe for, derfor er dette litt ufattelig for meg å forstå. Han er en seriøs, traust fyr med lite erfaring. Et forhold for 10 år siden, der hun gikk.

Fint å se det, Nild Håvard

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...