Gå til innhold

Menn og følelser........

Anbefalte innlegg

Det mener jeg også, og gjør ikke det med noen jeg ikke føler noe for, derfor er dette litt ufattelig for meg å forstå. Han er en seriøs, traust fyr med lite erfaring. Et forhold for 10 år siden, der hun gikk.

Fint å se det, Nild Håvard

Høres ut som en venn av en venn. Han bor ikke tilfeldigvis i Oslo?

Fortsetter under...

• Svar 80
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Bookworm

5

• Nils Håvard Dahl, psykiater

4

• Madelenemie

3

• huuff

2

Nils Håvard Dahl, psykiater

Det mener jeg også, og gjør ikke det med noen jeg ikke føler noe for, derfor er dette litt ufattelig for meg å forstå. Han er en seriøs, traust fyr med lite erfaring. Et forhold for 10 år siden, der hun gikk.

Uansett er dette det beste utgangspunkt for at han også får andre følelser for deg, og at han også tør å si det.

Lykke til :-)

Gjest Elextra

Han kan da godt ha positive følelser for deg utenå ønske deg som kjæreste. Selv om du selv ikke kysser eller har sex med noen du ikke er foresket i, må du da være kjent med at dette ikke er uvanlig.

Hvis jeg vet det holder det

Hvorfor? En venn av en venn holdt på sånn med en dame i årevis. Hun visste det, men han ville ikke slå seg ned med henne, med bakgrunn i at han ikke hadde følelser for henne, i følge seg selv. Da hjalp det henne lite å vite at han egentlig hadde det.

Annonse

Uansett er dette det beste utgangspunkt for at han også får andre følelser for deg, og at han også tør å si det.

Lykke til :-)

Fortsette å ha sex med noen fordi de kanskje vil ende opp med å få følelser og ville bli kjærester? Det må da være det dummeste rådet hittil i 2012.

Gjest strong

Hvorfor? En venn av en venn holdt på sånn med en dame i årevis. Hun visste det, men han ville ikke slå seg ned med henne, med bakgrunn i at han ikke hadde følelser for henne, i følge seg selv. Da hjalp det henne lite å vite at han egentlig hadde det.

Hvorfor ikke??? Alle er som du ser ut av denne tråden ikke like

Gjest strong

Han kan da godt ha positive følelser for deg utenå ønske deg som kjæreste. Selv om du selv ikke kysser eller har sex med noen du ikke er foresket i, må du da være kjent med at dette ikke er uvanlig.

Elextra; Det er slettes ikke ukjent for meg, men det har litt å si hvorda type mann det er også. Forskjell på han som stadig har nye damer, skifter oftere enn andre skifter truse, og han som ikke har hatt et forhold på 10 år

Gjest ei gammel røy

Elextra; Det er slettes ikke ukjent for meg, men det har litt å si hvorda type mann det er også. Forskjell på han som stadig har nye damer, skifter oftere enn andre skifter truse, og han som ikke har hatt et forhold på 10 år

Tilfeldigvis er menn (eller mennesker, for den saks skyld) like når det kommer til dette. Selv såkalt trauste menn (og kvinner) man ikke skulle tro var ute etter kun sex uten å ønske å involvere seg dypere...

Annonse

Gjest Elextra

Kanskje han ikke vil eller ikke evner å binde seg til noen? Ikke godt å si - men jeg ville vært betenkt med å fortsette å ha sex med en jeg hadde følelser for som har gjort det klart at han ikke ønsker forhold (om det var tilfellet).

Er det egentlig så stor forskjell? Begge typer menn ser ut til å ha motvilje mot å forplikte seg.

Det er forresten ikke korrekt at han ikke har følelser for deg. Kyssing, klining og sex skaper vel følelser som er blant de sterkeste og mest positive vi kan ha.

''Det er forresten ikke korrekt at han ikke har følelser for deg. Kyssing, klining og sex skaper vel følelser som er blant de sterkeste og mest positive vi kan ha.''

Men hva kalles disse følelsene da? Det er jo tenning og lyst. Tror ikke det er den type følelser trådstarter søker, snarere tvert imot :0)

Gjest everyone knows

''Det er forresten ikke korrekt at han ikke har følelser for deg. Kyssing, klining og sex skaper vel følelser som er blant de sterkeste og mest positive vi kan ha.''

Men hva kalles disse følelsene da? Det er jo tenning og lyst. Tror ikke det er den type følelser trådstarter søker, snarere tvert imot :0)

Kåthet og lyst kalles det. Og det kan en fint føle uten å føle noe mer for personen :)

Gjest Kayia

Du kan jo ikke forvente at han skal ha sex og kysse med kjølig distanse vel ;-)

Hva mener du??? Jeg mener at han ikke kan det, derfor mener jeg han føler noe ettersom dette skjer

Jeg tror at siden du har følelser for den du kysser med inderlighet så antar du at også andre har følelser når de kysser med tilsvarende inderlighet. Sånn er det imidlertid ikke. Den andre parten kan like gjerne føle kun på kåtskap og begjær, og viser dette gjennom inderlige kyss og heftig sex.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...