ingamikala Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 etter pet/ct er det funnet en skygge oval godt avtegnet lymfe str 21mm bredde 16mm høyde oval, de klarte ikkje helt å "avlese" bildene sier min lege, han mumlet noe om "kanskje" forkalkninger, eller arrvev, og sånne ymse svar.. jeg har aldri røkt, har aldri hatt lungebetendelse, aldri hatt bronkitt, har aldri slitt med noe som har med lungene å gjøre. jeg har nylig fjernet en føflekk på leggen, som det va maglint melanon i men kun i overflaten, kirurg skar vekk mye, har ikkje fått resultat den siste utskjæring, men det va lite sannsynlighet for spredning fikk jeg høre da. lymfeknuten de fant er på høyre lunge i midvegg litt høgt oppe i brystkassen,jeg syntes det er så dumt med sånne diffuse svar, jeg skjønner godt at en lege ikkje kan sitte å si at dette ER kreft men jeg vil være litt forberet hvis det KAN være det, det virker som om det er omoggjøre at jeg ikkje skal tenke at det kan være det i det hele tatt, jeg føler nesten de "lyver"(litt sterkt sakt kanskje?) for meg? når jeg ringte å spurte i dag hvor stor den var, ville de nesten ikkje si det? hvorfor? skåne meg? eg spurte, hva kommer forkalkninger av da? nei han visste ikkje..og så va det undvikende svar og eg føler det va ubehagelig at eg spurte? eg vil vite hva eg har å forholde meg til? eg e 43 år har 5 barn og kan ikkje lulle meg inn i "nei det skjer ikke meg" legen har jo sendt hendvisning til sykehus, uansett så vil eg vite hva dette jeg slår meg ikkje til ro med vi venter og ser, det jeg lurer på nå er om dette er en stor lymfe? har eg grunn til og legge press på legene her? setter veldig pris på svar :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/379520-lymfe-mellom-lungen-p%C3%A5-21mmb-16mmh/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.