jahja Skrevet 17. mai 2012 Del Skrevet 17. mai 2012 dette blir nok en litt lang sak, jeg trenger å prøve å samle hodet litt og forhåpentligvis så er det noen her som kan komme med gode innspill og tips/råd: jeg og min samboer har vært igjennom et turbulent år. hvor hun som sliter med depresjon gjennom flere år har truffet bunnen, økonomien vår har ått så i dass at vi kan miste leiligheten, fått unge nummer 2 som sleit lenge med kolikk og jeg som har slitti på jobben. alle disse faktorene har gjort at vi har glidd mer og mer fra hverandre. som et ledd i det å komme seg ut av depresjonen startet hun på kurs igjennom nav hvor hun raskt fikk god kontakt med 2 gutter som var en del år eldre enn henne. og jeg så hvordan hun strålte av disse to nye vennene. og etterhvert som hun ble friskere, fortalte hun meg ting som gjorde at jeg forsto at begge disse begynte å bygge opp følelser for henne. men siden jeg stolte på henne så ba jeg henne om å fortsette den gode kontakten med dem som et ledd i utviklingen sin. etterhvert som samboern min har jobbet seg ut av depresjonen så har følelsene mellom oss mer eller mindre forsvunnet. og hun var ærlig med meg å sa dette, (etter hennes ord) med en gang hun skjønte det. og vi var enige i at vi skulle jobbe for å prøve å få tilbake følelsene, vi snakket bla. om parrterrapi. og selv om dette var en veldig tøff periode med lite kommunikasjon så følte jeg at vi var på riktig vei. etterhvert så snudde rollene og jeg ble den som prøvde hardest å snakke om ting og opprettholde en god kommunikasjon, mens hun nesten hele tiden satt med laptoppen på fanget og mobilen i hånda. og var vanskelig å få kontakt med. men vi hadde også veldig gode stunder, så positiv som jeg var så vektla jeg ikke det at hun var veldig mye på dataen og mobilen. mobilen var plutselig blitt en del av henne alltid! i hånda eller i lomma, akkurat som om hun ikke ville at jeg skulle ha muligheten til å se på den. ved en tilfeldighet kom jeg inn på facebooken hennes som hun hadde glemt å logge av min pc. der så jeg et chatt vindu åpent med den ene gutten hun hadde blitt så god venne med. og det første jeg så skrevet var noe sånt som : jeg gleder meg til mandagen, blir deilig å få besøk av ei sexy jente i sexy nytt undertøy. så jeg klarte ikke å slutte å lese. og samtalen fortsatte slik at det virket som om at det var konkrete planer om et møte når de egentlig skulle vært på kurs. og jeg fant også i nett leser loggen en reiseplan om hvordan hun skulle komme til han ved buss. med tanke på det jeg hadde oppdaget, så leste jeg chatt loggen mellom dem og det var intim spøking og flørting hele veien. så etter dette sjekket jeg fb'en hennes et par-tre ganger til, og det fortsatte, på søndagen så spurte min samboer om han fortsatt ville ha besøk g fikk ja til svar. suppert:) svarte hun. så jeg tok en prat med henne, hvor jeg sa jeg hadde lest en artikkel om utroskap og nettsamfunn. hvor jeg fortalte om mine meninger rundt dette. og hintet om ting jeg hadde lest på hennes fb for å prøve å få henne til å legge kortene på bordet. dagen etter (mandag) hadde jeg en ekkel følelse i kroppen, og bestemte meg for at med tanke på hva hun dreiv med og det faktum at jeg hadde krysset en grense som strider i mot mine verdier ved å snoke, at jeg skulle slå opp. men jeg snakket med henne på telefon på morran og det var en god tone mellom oss. og også i lunsjen så snakket jeg med henne i telefon og like god tone. og vi møttes i barnehagen og tok følge hjem. og hadde en strålende tone oss imellom, igjen så hintet jeg til ting fra hennes fb, og hennes relasjon til de på kurset svarene hennes var unnvikende og bortforklarende. senere den kvelden så fortalte jeg det jeg visste og gjorde det slutt.. noe som resulterte i at hun fortalte meg at hun hadde begynte å bli betatt av denne mannen og at det ikke var noe mer enn det. de flørta litt og spøkte mye (referert til sex praten), og ja hun hadde vært hos denne mannen uten å ha sakt det til meg, men det gjaldt ikke denne dagen. vi har ikke hatt det så bra sammen på evigheter, kommunikasjonen fløyt bra, alt var strålende mellom oss. de neste dagene har vært litt opp og ned, generelt bedre enn før vi gjorde det slutt. men jeg har følt at hun holder noe skult for meg. idag klarte jeg ikke å la være jeg sjekket telefonen hennes og gikk tilbake til forrige helg hvor de på fb snakket om å møtes. der virket det enda sikkrere at hun skulle til ham på mandagen, og på mandags morran hadde hun sendt sms til han å spurt om ikke han kunne hendte henne på halvveien. det svaret hun fikk var rute nummeret på en buss og et smile tegn. så jeg fikk veldig den følelsen av at hun selv om vi har hatt en åpen og god kommunikasjon og hatt det herlige sammen siden bruddet. at hun har holdt viktige ting tilbake for meg. jeg spurte henne rett ut om det er noe hun ikke forteller meg og at jeg føler at hun skuler noe. men da blir hun irretert, intravert og furt. jeg har enda ikke sakt til henne at jeg har sett meldingene de sendte på mandagen. fordi jeg håper hun vill si det hvis det er noe mer der. forhåpentlig vis så er det bare jeg som ikke skjønner humoren deres og overdriver? jeg har alltid stolt 100 % på henne og tror fortsatt egentlig ikke at hun er typen til å manipulere og skule ting i så stor grad som det hun da eventuelt gjør her. vi har som sakt hatt en veldig åpen og god tone den siste uken og har kunnet snakke om ting som vi har holdt litt tilbake leeenge. men hvis det ligger noe mere bak den uka hvor hun i beste fall var emosjonelt utro. så er hun akkurat det en manipulerende kald person. med tanke på hvor bra vi har hatt det sammen de siste dagene, så var jeg sikker på at vi kom til å ha et fint brudd hvor vi kunne ha et godt samhold (være venner), men om det stemmer at hun er så kald så veit jeg ikke.. og det er veldig synd med tanke på våre 2 barn. veldig langt men kom gjerne med innspill om du har lest det.. men så det er sakt, denne ene hendelsen er i bunn og grunn ikke det som gjør at vi ikke er et parr. begge to har mistet mye av følelsene for hverandre. og jeg bærer egentlig ikke nag til at hun har fått følelser for andre. men det er sviket og løgnene som er det fæle.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/379550-tanker-rundt-samlvisbrud-utroskap-og-unger/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.