Gjest Mkoth Skrevet 31. oktober 2001 Skrevet 31. oktober 2001 Hei det gjelder ang p-piller. Ja, det går bedre enn jeg hadde forventet... Jeg har et lite problem..Hvis jeg tar p-pille, og rett etter ved en tilfeldig het får jeg avføring. Har det noe å si at p-pillen kan gå ut... 0 Siter
Gjest tips Skrevet 31. oktober 2001 Skrevet 31. oktober 2001 Nei, med mindre du har skikkelig diare hvor alt går "tvers igjennom", har det ingenting å si. Pillen skal gjennom magesekk og tarm og blir tatt opp i kroppen lenge før den rekker å komme ut igjen. Det samme gjelder med oppkast, har du hatt pillen "innabors" i et par timer, er du helt sikker på at den er tatt opp i kroppen. 0 Siter
Mette Moen, Gynekolog Skrevet 3. november 2001 Skrevet 3. november 2001 Det betyr ikke noe, bare ved diare hvor alt går rett igjennom. 0 Siter
Mette Moen, Gynekolog Skrevet 3. november 2001 Skrevet 3. november 2001 Det betyr ikke noe, bare ved diare hvor alt går rett igjennom. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.