Gå til innhold

Er jeg prippen???

Anbefalte innlegg

Gjest cruella de vill

Jeg har ikke hatt noen problemer med å svare på slike meldinger igjennom tiden, men noen ganger eller ofte går de for langt. Jeg ble også etterhvert livredd for at slike meldinger havner feil et sted.

Han jeg er sammen med nå og har kjent i noen år ville aldri finne på å sende slike meldinger og vice versa. Vi bevarer godt gløden i forholdet på andre måter selvom vi ikke er vågale. Jeg setter veldig pris på det trygge gode i forhold til han. Jeg opplever nærhet og godhet istedenfor vanvittig spenning, og er ikke i tvil hva jeg foretrekker.

Fint å høre andres meninger, vi er jo forskjellige ;)

Jeg kan være vågal, men også litt reservert. Det som forundrer meg er at det kommer fra en mann som jeg absolutt ikke trodde kunne skrive noe slik, han overrasket stort :)

Det er vel mange måter å flørte på, eller lage spenning i hverdagen, vi får gjøre det hver på vår måte.

Han liker kanskje denne spenningen???? Så kanskje en uskyldig flørt, hmmm

Fortsetter under...

• Svar 106
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mrxx

14

• huuff

4

• trollemor;o)

1

• mirami

1

Mest aktive i denne tråden

''Ta et bilde av deg selv med mobilen - i sexy undertøy..''

Var enig med deg så langt i tråden, men DET ville jeg ikke gjort! Kanskje blir det ikke noe med denne fyren, og en bildet kan havne hvor som helst.

Ikke send bilde, nei! Jeg er sjeleglad for at en viss person ikke har bilder av meg, selv om jeg har en haug av ham... Han var en mester i slike meldinger, men tror han likevel likte at jeg var smakfull frekk, som han sa. Hint og antyd mer enn å si rett ut!

Han har ikke sendt noe nå, kom ei før påske.....

Men for et år siden sendte han glo heite meldinger om sex, at jeg tente han, våkna med en stiv en om natta, etc.etc.

Men dette er en mann jeg vil ha tilbake, og tenkte å starte en flørt, vi var ikke ordentlig sammen for et år siden heller, men et hett forhold hadde vi

Hvis du vil ha et forhold med han, hadde jeg nok ikke gått rett i frekke-sms-kategorien, men heller foreslått en gåtur i fine omgivelser, en kaffe el øl eller noe.

Gjest Pilka

Fint å høre andres meninger, vi er jo forskjellige ;)

Jeg kan være vågal, men også litt reservert. Det som forundrer meg er at det kommer fra en mann som jeg absolutt ikke trodde kunne skrive noe slik, han overrasket stort :)

Det er vel mange måter å flørte på, eller lage spenning i hverdagen, vi får gjøre det hver på vår måte.

Han liker kanskje denne spenningen???? Så kanskje en uskyldig flørt, hmmm

Jeg har det akkurat som deg, jeg kan være vågal, men er også reservert. Jeg synes du skal følge din egen magefølelse. Ikke føl deg presset til noe. Det er altfor mye 'sexpress' i moderne tider. Vi skal være så glødende vågale hele tiden at vi mister oss selv og meningen med det hele.

Gjest Hulderen

Det kan være morsomt og spennende i enkelte tilfeller med slike meldinger, men det blir fort kjedelig og vulgært.

Kvinner er ute etter noe annet i begynnelsen enn seksuelle slibrigheter og det blir fort slik at de tekkes mannen med å være med på slik lek.

Så du har fasiten på alle kvinner? Så fint, da. De kvinnene som liker slike meldinger er egentlig menn, de da?

Annonse

Gjest Hulderen

Hvordan bevarte man gløden før man kunne sende SMS?

mvh

Det er da ikke mediet det kommer an på. Våger man ikke å sende slike SMS til sin kjære, så våger man neppe å skrive det på lapper, si det i telefonen eller å uttrykke det direkte heller.

Jeg syns togli har et godt poeng.

Det er da ikke mediet det kommer an på. Våger man ikke å sende slike SMS til sin kjære, så våger man neppe å skrive det på lapper, si det i telefonen eller å uttrykke det direkte heller.

Jeg syns togli har et godt poeng.

Helt enig med deg, derfor jeg sier at dette blir for kjedelig for meg, det blir ikke mye fres ellers heller når det ikke er fres på dette området.

Annonse

Gjest night bird

Det kan jo være moro, men i begynnelsen av noe som _kan_ bli et forhold ville jeg ikke like det så godt. Aldri godt å vite om det er en mann som bare er ute etter kroppen din og ikke noe mer. Synes de kan være litt mer gentlemen i begynnelsen. Men så er jeg kanskje litt prippen da - helt i begynnelsen.

Gjest cruella de vill

Vulgært, turnoff, og et sikkert tegn på at han ikke er noe for meg :)

Det håper jeg da virkelig ikke!!!

Vi er forskjellige, det er veldig lett å forstå ut fra denne tråden. Så da får vi gjøre som vi føler for.

Sikkert like mange forskjellige meninger når det gjelder menn og hva de gjør også, eller hva de tenner på.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...