Gå til innhold

Er jeg prippen???

Anbefalte innlegg

Gjest Kayia

Noen mannfolk er bare ikke noe å samle på... Har et par venninner som kun treffer slike menn..skjønner ikke hvordan de greier det... De mennene jeg har truffet har vært fantastiske alle som en :)

Egentlig tror jeg det å bære tap vippet han her av pinnen. Vi har mange felles venner, og jeg hører egentlig bare godt om han, og min venninne skrøt forsåvidt veldig av han hun også, inntil følelsenen hennes dabbet av. Det skal ikke være enkelt... Nå er hun imidlertid lykkelig nygift med han hun møtte like etter bruddet med han første... ;-)

Fortsetter under...

• Svar 106
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mrxx

14

• huuff

4

• trollemor;o)

1

• mirami

1

Mest aktive i denne tråden

Gjest Kayia

''Dama må ha vært en dårlig menneskekjenner :P''

Skjønner du har vært spart for en del bekjentskaper, togli.

Det finnes (dessverre) mange storartede mennesker som foretar seg stygge ting i en presset eller deprimert situasjon. Kjenner til mange som har opplevd det etter år i gode forhold :/.

Enig, har sett det samme selv. Har sett fornuftige folk dumme seg ut på facebook også desverre...

Gjest togli

For å si noe mer ang. slike meldinger og det å være prippen. En jeg var sammen med sendte slike meldinger til meg, greit nok. Men etter at det var slutt fikk jeg høre at han sendte meldinger til jenter på ungdomsskole og vdg. som da var 35- 40 år yngre enn han, hva tror dere sto i de meldingene da???? Jeg vet ikke, men har bange anelser.......

Æsj..... ja, det er en helt annen sak ;/

Gjest togli

Nå er trådstarter usikker på om hun liker det eller ikke og da går det fort over til vulgært. Jeg har ikke problemer med å forstå hva hun mener.

Hun er usikker og spør om vår mening.... da synes jeg det er på sin plass å minne henne på om at skamfølelser rundt eventuelle seksuelle lyster ikke hører hjemme i 2012 ;) Deretter kan hun finne ut hvorvidt hun synes dette er noe for henne eller ikke :)

Gjest togli

Egentlig tror jeg det å bære tap vippet han her av pinnen. Vi har mange felles venner, og jeg hører egentlig bare godt om han, og min venninne skrøt forsåvidt veldig av han hun også, inntil følelsenen hennes dabbet av. Det skal ikke være enkelt... Nå er hun imidlertid lykkelig nygift med han hun møtte like etter bruddet med han første... ;-)

Godt det gikk bra tilslutt iallefall :)

Det er nok enkelte som mister gangsynet når de opplever brudd....

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...